~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

48 dagar kvar till VÅREN........

Av Cina - 31 januari 2010 11:37

Ja nu är det bara 48 dagar kvar till VÅREN.

Är det fler än jag som längtar dit...

Idag var det -14 och det snöade på morgonen.

Fast nu skiner solen och det kommer en o annan flinga ser jag.

Och just nu bara -9,6

Idag skall Håkan o jag åka en sväng till pappa och hälsa på.

Vi ska köpa med oss en tårta till fikat.

Sedan ska jag köpa lite blommor till mammas grav.

Blir rosor som jag lägger på graven så får dom frysa

de blir såååååå enormt vackra då.

Robinson blev en STOR FLOPP tycker jag.

Men men så är det ibland.

Det blir aldrig som man tycker.

Fast nu kan man lägga det bakom sig.

Önskar alla en fin och bra söndag!


  

Dessa tulpaner fick jag av Håkan i fredags visst e dom vackra.

ÅHHHH VAD JAG LÄNGTAR TILL VÅREN NÄR JAG SER DESSA!!!!!!




 
 
lillis

lillis

31 januari 2010 12:21

Längtar oxå till våren.Vackra tulpaner du fått av Håkan.
Robinson blev väl inte riktigt vad jag tänkt.Tyckte att Jimmy och Anders körde med vuxen mobbning av Hans
Ha en bra söndag med din pappa
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

31 januari 2010 12:41

Ha en trevlig söndag tllsammans med din pappa.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Kram Ruth

Kram Ruth

31 januari 2010 13:13

Ja nu är detta äventyren överstökat, tyckte ju förståss att Sanna hade stått som segrare, men tyvärr så förlorade hon. Ser nog Hans som en värdig vinnare, han har inte varit någon mobbare eller paktanhängare, han har kört sitt egna lopp. Enligt mina värderingar en toppengubbe.
Tårta i dag ? varför inte en härligt gräddig Semla, det ligger i tiden.
Fina tulpaner trotts det inte ser ut som vår ute. Här snöar det lätt nu och det är -8*, i natt 14*, inte ledsnar jag på vintern, njuter i fulla drag.
Ha en bra dag hos pappa !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Michelin

Michelin

31 januari 2010 13:40

Längtar till sommar och sol, så vi får hoppas det går fort nu då.
Ha en fin fortsatt dag. // Michelin

http://michelin53..blogspot.com

 
Yvonne R

Yvonne R

31 januari 2010 16:24

Jag längtar så till våren. Den här kylan är inte rolig. Små flingor dansar ner här nu.
Tulpanerna är jätte vackra min favorit
Go söndag

http://yvonne.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

31 januari 2010 18:19

Jag tycker ju om vintern men i år har den varit lång och sträng

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Marketta

Marketta

31 januari 2010 21:41

Ja, jag längtar verkligen till våren. Tänk att få träna med hund ute på gröna gräsmattor istället för en kall hall. Här var det tidigare ikväll -21 igen :-(. Börjar bli trött på denna eviga kyla.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

31 januari 2010 22:31

Hoppas dagen var bra och att resan till köping gick bra i detta väder!
Nu i köping har vi 22-* och det snöar förfull >.< USCH! Kramar

http://mallan-88.blogspot.com

 
Calma

Calma

31 januari 2010 22:32

Hej vännen!!!

Ja,så vackra blommor,de är för rara våra gubbs,,
visst ja,glömde ju ta kort på de blommor jag fick igår,,*L*

Jaha ja,ni har haft en liten tripp idag,till era nära,,
visst blir rosorna sååååå vackra när de fryser,,

Ja vår svärfar hänger i,men vi hoppas att han kan få slippa,
har det så kämpigt,men vad göra,vissa saker styr man ej över,,

Tack än en gång,,någon av bloggvännerna tyckte det var skönt att grisarna försvann,jag saknar dom lite*L*,,men kul med förnyelse,,

Ja,jag ska fortsätta pigga på mej,lite piggare idag,men är hemma imorron oxå,
hoppas på jobb på måndag,,

Önskar dej allt gott vännen,,
Tack för du finns,
Stora kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

1 februari 2010 11:30

Hej vännen!
Gud va jag saknar dig!! Hoppas jag får hem datorn snart så jag kan hänga med bättre!!
En stor KRAM till dig & hoppas att du mår bra!! =))
Miss you & va rädd om dig!
Kram Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

1 februari 2010 17:32

Jag har inte sett ett endaste avsnitt av Robinson, så för min del fick vem som vinna.
Läckra tulpaner, inte utan att de ger en vårkänslor
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards