~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Cina - 1 februari 2010 14:00

Ja idag har jag vart ner på stan och lämnat in min mobil igen.

Förbaskade skit att den inte är ordenligt lagad.

Men nu skulle dom skicka iväg den igen så får vi se vad som händer.

Men denna gång fick jag iallafall en låne telefon.

Vackert så tycker jag.

Ja passade på och fråga vad det skulle vara för fel på mobilen för

att jag skulle få en helt ny.

Då sa hon att det bestämmer verkstaden eller Sony Ericssson.

Ja menar hur kul är det att ha en mobil som är 7 månader o bara krånglar.

Inte alls så kul tycker jag.

Och damen på telia höll med mig!

Man vill ju att de ska funka när dom är nya.

Och jag är väldigt aktsam om mina saker.


************************

Snöar massor här flingor stora som bomullstussar.

Trodde att det var slut nu men nääää tok det kommer mera.

Är lite trött på detta nu.

Tänk när allt detta ska smälta hujeda mig va de blir översvämningar då.


*************************

Kommer ni ihåg att jag skrev om mina glasögon som gjorde så illa mig på näsan.

Jag var ju in och de satt dit silicon kuddar istället för dom andra hårda.

Men jag får ont o är irriterad över näsan ändå.

Så nu har jag beställt tid tills imorgon 11:40 för ny syntest och nya glasögon.

Undersökningen kosta 1 kr just nu fick jag brev om.

Så får man 2 par för priset av vad ett par kostar har ju progressiva.

Så de kommer väl att kosta omkring 5000 - 6000 kr kan jag tro.

Men jag måste få andra bågar för annars kommer

näsan att vara som ett stort sår snart.

Jag ska ta bågar utan dom där vingarna vid näsan....ja hade inga på mina förra jag hade o ej heller ont.

Och sedan blir det plastbågar.

Ja vi får se hur det blir imorgon....och jag ska gå dit ensam

för annars blir jag bara frustrerad av vad andra tycker

man ska ha för båge, jag vet hur det var förra gången då

tog jag para ett par för att bli klar någon gång.

Men i morgon får det ta den tid det tar att prova ut dom.


Ikväll är det min stora TV-KVÄLL!!


Önskar alla en fortsatt bra måndag!




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards