~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Cina - 11 februari 2010 12:00

Här kommer min Alla Hjärtans Dags Hälsning till ER

Ta den gärna med till din sida om du vill.

  


****************

Idag snöar det lite av och till.

-5,9 grader ute och det blåster ser jag.

Har inte vart ut idag ännu och jag vet ej om jag ska ut heller.

Tror att det blir köttsoppa idag är inte så dumt med soppa

när det är lite kyligt ute.

Igentligen är jag ingen sopp älskare men köttsoppa gillar jag.

Kålsoppa gillar jag oxå men det gillar inte "gubben" tyvärr.


Sitter och hoppas på att jag snart ska få ett sms om att mina

nya glasögon har kommit, men det är nog lite tidigt ännu.

Kanske i slutet av nästa vecka, ska bli både skönt o roligt.


Önskar alla en fortsatt fin torsdag.

GLÖM EJ ATT KRAMAS!!!


************************

Tack Lillis

  

Av Cina - 11 februari 2010 11:02

Denna fina ALLA HJÄRTANS DAGS HÄLSNING FICK JAG IDAG

TACK MARTINA "TINA"



  

♥ En underbar Alla Hjärtans Dag - Helg önskar jag dig♥
Jag kan inte med ord beskriva hur speciell du är för mig♥
Hur tacksam jag är för din vänskap♥
Dina fina hälsningar & ord till mig♥
Att du finns där för mig♥
Vänner kommer & går.. men jag hoppas att DU mig består ♥
Kram Tina

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards