~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Cina - 1 mars 2010 13:22

Fytusan va trött jag är på folk som inte kan hålla det man har bestämt.

Ljuger både för sig själv och för andra.

Iförra veckan bestämde jag med en person att vi skulle åka ner på

stan imorgon och bara ha egentid.

Vi kunde kolla runt lite i affärer och kanske ta en fika

och bara sitta och snacka lite.

Och idag skickar jag sms för jag hade på känn att

det inte skulle  bli något av som vanligt när man bestämmer med denna person.

Och mycket riktigt nu var personen sjuk ont i huvet o ont i bihålorna.

Jaja jag vet att det är bara för att slippa gå på stan.

Usch så trött jag blir på sånt här.

Nääää jag ska inte fråga något mer.

Är ju dummt av mig oxå att fråga när jag vet att det blir ett NEJ

när det börjar dra ihop sig att göra saken.

Ja min gör det inget men när man vet med sig att man inte

klarar eller vill när det kommer till krita så säger man inte JA.


*********************

Mitt möte som jag hade idag vart inställt pågrund av detta snöoväder vi har.

Och det tackar jag för.....inget väder att gå ut i.

Snön vräker ner och det blåser storm.

NÄR SKA DETTA SLUTA????

Trött på detta nu.


********************

Min bror skulle åka till Uppsala idag till

barn ortopeden med sin minsta son.

Som har en arm som inte är så bra.

Men jag ringde honom och sa att de inte fick åka

är ju nästan 15 mil att sitta o köra i detta

hemska väder och det var köer o olyckor på E18

gick ut på radion och varnade.

Så tack Christer för att ni stannade hemma.


**********************

Hoppas detta har gett sig tills på

torsdag när jag skall åka till Åland.

Såg nu att det var Scotts som spelar.

Nu är jag inget fan av dom men det kan ju

vara kul att höra hur dom låter live.


Önskar er alla en fin måndag!





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards