~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Cina - 3 mars 2010 13:18

Ja nu ska jag sluta bestämma något med någon.

För det blir bara fel allt!

Blir ingen resa till Åland imorgon.

Min resekompis ringde imorse o sa att hon hade ont

i magen (ej magsjuka el mens) så hon kunde inte.

Nääähäää vad säger man......ja blev väl sur o det hörde hon väl.

Så samtalet vart väl inte så långt.

Och tillsaken hör att hon missar ju inga pengar

för jag har bjudit henne på denna resa.

Allt utom det hon vill dricka och handla med sig hem

för det får hon betala själv.

Det rör sig inte alls om så mycket pengar men vi bestämmde detta

i lördags och visst kan man väl få ont i magen.

Men det är ju inte säkert att man har det imorgon.

Fast nu orkar jag inte bry mig längre.

Så det blir väl att stanna hemma.


*********************

Solen skiner och fåglarna kvittrar som bara den idag.

Blåser lite......men skönt att solen skiner.

Men nu såg jag hur orena fönster jag har i vardgasrummet.

Så nu blir det nog snart tvättning av dom.

Men man får nog vänta ett tag till.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin dag i solen!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards