~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Cina - 6 mars 2010 14:43

Verkligen en kall morgon med -14 grader.

Men vilken underbar sol vi har och en klarblå himmel.

Fåglarna kvittrar o det droppar från taken.

Sååååå njuvligt och jag blir sååååååå GLAD.

Vart ute till Maxi och handlat lite.

Och sedan hem o jag dammsög och öppnade altandörren på vidgavel.

Jag måste få visa er jag köpte tulpaner förra tordagen.

Och de såg ut så här dagen efter.

  

Är dom inte ljuvliga så säg!


Idag ser dom ut så här.

  

Och jag vill inte kasta bort dom för jag tycker dom är såååå fina fortfarande.

Men jag köpte faktiskt nya idag så imorgon får dom nog följa med soppåsen ut.



Jag måste oxå få visa vilka söta babytofflor jag

köpte på båten, det var rea och dessa har jag tittat

på många många gånger.

Men nu fick 2 par följa med mig hem.

Ja lägger undan dom tills den dagen det kommer

någon liten parvel...=))

  

Ja man är väl knäpp men jag kunde inte motstå längre.

Ett par kaniner och ett par kossor.


*****************

Måste oxå skriva lite om skrällen på Let´s Dance igår.

Är ju SKANDAL att WILLY är kvar tycker jag.

WILLY skulle ha åkt ut i går tycker jag.

Hoppas bara inte karln går och VINNER.

För då måste dom väl ändå börja ändra lite på reglerna.

Om det nu skulle bli en omgång till vill säga.

WILLY kan ju inte dansa men det kunde ju STEFAN.

Nu var inte STEFAN min favorit precis

men det är orättvist detta tycker jag!


Önskar alla en fortsatt fin lördag i SOLEN!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards