~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Cina - 9 mars 2010 16:38

Ja idag är det 4 MÅNADER sedan jag gjorde slut med HERR PRINCE.

Och jag saknar honom inte heller.

Utan det känns bara bra.

Efter att jag rökt i 45 år så är detta bra gjort av mig.

Trodde nog aldrig att jag skulle fixa detta.

Men tack vara CHAMPIX o lite jäklaranamma så har det gått så här långt!

Duktigt av mig om jag får skryta och det får jag eller hur???!!!!


**********************

Soligt och fint väder idag oxå.

Rasat från taket ner på vårat altan tak så en bjälke gav vika.

Blir att spika nytt i VÅR.

Vi hade +15,3 grader på baksidan mot väggen.

HÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!


*********************

Avstog att åka till Köping på kalas.

Så onödigt att smitta pappa o alla andra.

Min mage är inte 100% bra.

Och inatt mådde jag verkligen illa.

Hade inte somnat när klockan var 3:45.

Ingen matlust har jag utan jag bara dricker lite.

Tog en skorpa med lite smör på idag.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin tisdagskväll





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards