~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Cina - 13 mars 2010 14:04

Har inte hänt så mycket här sedan igår.

Jag höll på med min dator hela dagen igår och nu även på förmiddagen.

Jag vart tvungen att byta webbläsare så nu funkar det igen.

Soligt väder hela dagen fram till precis nu.

Hårda snöflingor kom ner så det slog på fönstret.

Men det slutade nästan omgående.


*******************

Bara väntar på att snön ska gå bort så jag får sätta på mig

skor och inte stövlar.

Ett litet citat från Lilla fruntimret passar in här.  

Copyright Gunilla Dahlberg

(för er som undrar så har jag fått lov av Gunilla

att använda Lilla Fruntimret här i min blogg)

Jag är en stor älskare av Lilla fruntimret.


*********************

Kanske inte är någon idé att skriva något om Willy

för då kanske man blir på hoppad.

Ja står för vad jag tycker så är det bara!

UT MED WILLY!!!!



Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin lördag.


**********************


Har fått denna fina WARD av Martina

 

TUSEN TACK!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards