~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Cina - 25 mars 2010 14:11

Ja idag är det våffeldagen men jag ska inte äta våfflor idag.

Tycker inte att det är mat.

Det kan man ha till kaffe eller så.

Nej idag blir det nog renskavsgryta med potatis o morötter.

Eller stuvade makaroner o köttbullar.

Ja vi får se vad jag har lust med lite senare.


**************************


Igår fyllde min son Patrik 40-år och de är ju inte klokt

vad tiden går fort.

Men det är på sina barn man märker att man börjar komma upp i åldern själv.

Ja vi firade inte honom igår utan det blir på lördag.

Då han kör med öppethus.

Så vi ska åka dit en liten stund.

Och imorgon ska jag baka bullar till det kalaset.

Är väl kul om man kan bidraga med något.


*****************************


En grå och kulen dag idag.

Har gått runt o frysit hela dagen.

Kanske är så att man bär på någon förkylning som inte bryter ut.


Visar er mina tulpaner som jag köpte i söndags.

 

Tror att jag har blivit tulpan tokig.

Men jag tycker dom är så fina.

Det är liksom våren för mig.

När det inte är vår ute så får man ta in den =))


Ha en fortsatt bra torsdag!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards