~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Slut som människa......

Av Cina - 27 mars 2010 21:36

Ojojoj så slut jag är i armar, ben och rygg idag.

Vi har vart och firat Patrik idag han hade Öppet Hus mellan 13-19 idag.

Han bjöd på pyttipanna med tillbehör.

Paj och sallad.

Kaffe bullar o kakor.

Och jag kunde ju inte vara borta från stekbordet

så jag stekte ägg och pyttipanna så det stog

härliga till.

När man kom hem var det bara att slänga kläderna i tvättmaskinen

för inte vill jag gå runt o lukta pyttipanna.

Ni som kanske funderar om han har ett stekbord hemma

så kan jag säga att han hade festen på sitt jobb.

Och han jobbar på ett ställe som heter Svensk Catering.


Nu har jag sett körslaget och vilken dundertabbe

dom gjorde herre gud sånt får ju bara inte hända.

Nu blir det skriverier i tidningen imorgon.


Ja jag får ju lov och säga att Team Picasso är riktigt bra.

Men det blir nog MORAEUS som tar hem detta.

Svenska folket röstar på honom tro mig.

Men som vanligt säger jag må bästa kör vinna.


Nu skall jag hoppa i säng o försöka sova lite.

Och hoppas att min kropp känns bättre imorgon.

 
 
Marianne

Marianne

28 mars 2010 00:32

Idag så såg jag de 3 sista körerna och jag såg dundertabben. Det lär bli ordentliga protester och jag hoppas att de som åkte ut får en ny chans. För att först vinna för att sedan försvinna är orättvist.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

28 mars 2010 07:18

Såg oxå dundertabben i går och det blir säkert skriverier.Hoppas att du känner dig piggare i kroppen i dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

28 mars 2010 09:42

Hej vännen.
Oj, jag förstår att du legat i som bara den =)
Jag såg inte programet själv ( har faktiskt tröttnat på alla såna program..) men jag har läst på bloggar om det... fy så pinsamt det blev!!
Nu är jag verkligen glad att jag INTE såg det för jag hade skämts ihjäl i soffan =)
Önskar dig en fin Söndag!!!
Varm kram till dig
Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

28 mars 2010 15:45

Hoppas att natten har gett tillbaka dina krafter så du känner dig som människa igen.
Söndagskramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 mars 2010 15:46

Hehe jag läste om tabben dom gjorde,hoppas det inte upprepas! . Trevlig söndag på dig!

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 mars 2010 15:54

Svar på din kommentar inne hos mig: Nä tycker det är ett bra val av henne,furuvägen var som ett ända stort pensionärs område,och så himla gammal e ju inte morsan :) Sen så när hon ej har bil så var den en bit till en vanlig ica affär,hon hade en liten affär precis utanför,men med helt orimliga priser! . Och peppar peppar så har det blivit riktigt lungt på mitt område,inte alls som det varit! KRAM!

http://mallan88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards