~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Cina - 1 april 2010 20:25

Imorse var jag uppe redan kl 7 för vid 10:00 skulle Håkans syster Christina och hennes man Larsa komma och uppvakta Håkan fast han sagt ifrån till dom.

Men de kom en sväng och tog en fika och så fick hon med sig bullar o kakor som jag bakat till dom.

De ska ju fira Påsken ute i sommarhuset.


Så dagen har sedan vart helt lugn.

Men imorgon kommer det lite främmande.

Min bror med familj, Sari, Johan o Matilda.

Patrik kommer inte för han skall upp till Falun

Rönnby Tigers spelar sin andra match i semifinalen.

Håller tummarna att de sopar banan med Falun.



ja sedan idag på eftermiddagen så ringde det på dörren

och dessa små godingar stod utanför.

 

Är dom inte söta så säg.

Tösen i gula tunikan är min grannes barnbarn Isabell.

Den andra tösen är Isabells kompis Faline.

Jag förstog att de skulle ringa på så jag hade

köpt varsinn påskkanin i choklad till dom.

Och så fick dom en peng i sina söta gröna hinkar!


Önskar alla en fortsatt fin Skärtorsdag!





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards