~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Cina - 5 april 2010 21:43

Ibland undrar jag hur folk tänker.

Fast jag ska nog sluta fundera på det för jag blir inte klokare på att fundera utan snarare förbannad.
Ena dagen är upp nästa dag är ner.
Ska det vara så???
Att folk tycker och tänker olika det kan jag förstå.
Ja tycker en sak o jag kan stå för det.

Men det kan inte alla.

För många finns det bara två färger o det är svart eller vitt.

Varför ser man inte alla regnbågens färger????

Jag har verkligen fått lära mig att se dessa färger som är enormt vackra.

Svart eller vitt det är ju ingen färg för mig.

Under de åren jag gått i terapi så har jag lärt mig väldigt mycket.

Och det är många som skulle behöva gå i terapi.

Så man får bort sin ilska och sin frustation och se livet lite mer positivt.

Då behöver man inte spy ur sig på andra.

Utan då gör man det när man går i terapi.

Jaja nu har jag fått skriva av mig lite.

Och nu känns det bättre.


Natti natti





Av Cina - 5 april 2010 16:57

Ja ni tror säkert att jag har blivit knäpp.

Men snart är det innebandy som gäller här.

Nedsläpp kl 17:00

Dameliten Rönnby Tigers spelar sin 3 match av 5 om en

FINAL PLATS I GLOBEN den 17/4

De spelar mot Falun och de har vunnit båda de andra matcherna.

Så om dom nu vinner denna så är dom KLARA FÖR FINAL.

Patrik min son är ju materialare i detta damlag.


Ja på förmiddagen så snöa det och nu är det bara grått o trist.

Och jag sitter o är förbannad oxå.

Jag får sms från min ena syrra o dom är inte snälla.

Men jag får skaka av mig allt skit!


Nu är det dags att sätta på webbradion.


Ha en fortsatt fin annadagpåsk.




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards