~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Cina - 25 april 2010 16:57

Nä jag har ingen bra dag idag.

Men jag har iallafall dammsugit hela lägenheten idag.

Och tvättat alla kattfiltar så nu är dom rena från hår.

Sol på fm sedan på em lite växlande med moln o sol.

Fast nu tror jag att den har gått i moln för idag.

Hörde på radion att det skulle komma snö i natt igen.

VART ÄR VÅREN O VÄRMEN.......*suck*


Jag är så danssugen och ingen att dansa med har jag heller....

Har setat och lyssnat på Mats Bergmans i dag på Spotify.

Så det är inte undra på att man är danssugen.


Önskar er alla en fortsatt fin söndag!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards