~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Cina - 30 april 2010 13:47

Ja imorse åkte vi ner till Blomgaraget för att handla lite jord.

Och vi hade inte ätit frukost så vi sa att vi tar en fika där vi var.

De har ju öppnat ett CAFÈ på blomgaraget.

BLOMGARGAETS TRÄDGÅRDSCAFÉ heter det.

Och jag kan varmt rekomendera detta ställe.

Ja räkmacka skulle ju Håkan ha så det fick det bli.

 Den såg ut så här och är nog Västerås största räkmacka jag har sett.


Ja tog en köttbullsmacka.

 Och det var nog en macka för minst 2 personer.

Ja som ni kanske förstår så orkade vi inte äta upp dom.

Men fick dom i doggybag med oss hem.

Ja de hade mycket smarriga sallader oxå.

Näää gott folk gör ett besök på

BLOMGARAGETS TRÄDGÅRDSCAFÉ

om ni har vägarna förbi Västerås.

Ni kommer inte att bli besvikna.


************************


Här kommer en ny bild på min julros.

   Underbart vacker är den.



NU ÖNSKAR JAG ALLA MINA BLOGGVÄNNER O LÄSARE

EN TREVLIG VALBORG.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards