~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under maj 2010

Av Cina - 6 maj 2010 21:49


Ryggen gör fruktansvärt ont....DR sa att jag ska gå till sjukgymnast o få akupunktur för det är inte ryggskott jag fått.

Utan det sitter i skinkmuskel o går upp i ryggen.

Har mycket svårt att sitta o om jag sätter mig kommer jag nästan inte upp utan hjälp.

Höll inte på att komma ur bilen idag.

Och jag har tyvärr vart på två ställen idag.

Orkar inte skriva mer.

 

 

 


Av Cina - 5 maj 2010 18:53

Ja nu är det min tur att ha ont i ryggen.

Har haft det i flera dagar men idag gär det förbaskat ont.

Är väl tut att man ska till DR imorgon.

Kan inte sitta....skönast att stå.

Ligga o sova är en mardröm.

Jaja nu ska jag sluta klaga!


Har haft son o sonhustru här på mat ikväll.

Vart ju kålpudding o det gick hem hos oss alla.


Nu måste jag ta mig härifrån så jag säger.....

HA EN TREVLIG KVÄLL.


 

Av Cina - 4 maj 2010 18:53

GRATTIS TILL MIG SJÄLV.

HAR VART RÖKFRI I 6 MÅNADER IDAG!!!!


***********************

Blir bara lite foton idag.


 

Mitt lilla växhus eller det har vart mammas.

Satt luktärtor idag och så har jag min tomatplanta där inne.

Kommer mer krukor så småning om.


 

Julrosen ser nu ut så här......så tjusig tycker jag.


 

Mina röda gullvivor.


 

Min gula gullviva 


 

Håkans lilla vide träd.


 

Sedan min nyköpta lilla solcells lampa.


Önskar alla en fortsatt trevlig tisdagskväll.

Av Cina - 3 maj 2010 18:51

Är det bara jag som har strul med bloggen???

Tar en hiskelig tid att logga in och om man kommer in över huvud taget.

Vet ej om det är min dator som det är fel på eller vad det är.


En solig dag men kallt tycker jag!

Vet inte tycker jag har blivit en fryslort.

Ja som alltid brukar vara varm.

Jaaaaaa fötterna är varma men inte resten av kroppen.


Har inte så mycket att skriva om idag så det blir bara dessa rader.


Glöm ej att kolla BONDE SÖKER FRU ikväll.

Är ju visning av bönderna.

Av Cina - 2 maj 2010 14:17

Usch idag var det ruggigt ute solen skiner med det är verkligen kalla vindar.

Undrar så när den där goa värmen ska komma.

Verkar som att det dröjer...=((



Sitter och gör matlista för nästa vecka och det är ju så tråkigt.

Jag har sååå dålig fantasi på mat just nu.

Och när man gör matlista så kanske man inte är sugen på just den maten

den dagen jobbigt läge....=))

Fast jag brukar få ihop en lista så ska jag väl även få idag.

Idag blir det hemmagjord pizza det var länge sedan jag gjorde det.


Men igår bjöd jag våra vänner Kjell o Monica på grekisk pyttipanna.

Ser ut så här innan de ska in i ugnen.

   Mycket gott kan jag säga att det är.




Önskar er alla en fin kommande vecka.


  





Av Cina - 1 maj 2010 21:43

Ja alla hade röstat på Kalle....och tyvärr vann han körslaget.


Vem vill du se som vinnare i Körslaget 2010???
Team Rongedal     0 %
Team Mojje     8 %
Team Strömstedt     0 %
Team Moraeus     60 %
Team Picasso     32 %
Team Sundblad     0 %
Team Gyllenhammar     0 %
 

Totalt har 25 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-03-27 08:56


Tycker Picasso var bättre än Kalle.

Men men sånt e livet.....han är känd.

Picasso är en kör det var inte Moraeus.

Men men det är vad jag tycker!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards