~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Cina - 15 juni 2010 18:27

Ja det är faktiskt inte så långt kvar innan Karin o jag åker på semester

 

2 månader o 2 veckor är det idag.

Vi åker den 29/8 

Ja jag åker med samma Karin som var med mig till Bulgarien förra året.

Känns skönt att man kanske får lite sol o sommar iallafall.

Och bada i havet mmmm känns inte helt fel.

Tiden går så fort.


Jag har väldans ont i halsen o hostar som bara den.

Värst på kvällarna med hostan.

Hes är jag oxå men inte något snuvig.

Ja ja det går väl över.

Försöker dricka massa honungsvatten

och hostmedicin.


Sari har redan kommit hem.

Hon kom idag på eftermiddagen.

Och operationen hade gott bra.

Lilla Sanna har/haft dubbelsidig öroninflamation så hon fick

pc i söndags, är väl dagisbacillerna som ställer till det.

Hon har även vart hostig och snuvig.

Men verkar vara pigg igen även hon.


Marcus mår bättre idag och även han ska få åka hem.

Så dom åker hem till Köping i morgon.

Nu får man väl hoppas att ingen mer blir sjuk.

Ja det är ju min bror som har problem med sin galla.


Önskar alla en fortsatt bra tisdagskväll


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards