~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Cina - 20 juli 2010 19:07

Ja imorse hade vi tid hos veterinären för jag har en katt

som har lite hudproblem och en jätte konstig päls.

Och bara för att den inte ska få exem o mjäll

så rakade vi den idag.

Så den har ju vart groggy hela dagen o är fortfarande.

Men imorgon är det full rulle igen.

Bajat och kissat på mattan men herre gud vad gör det

när inte bakdelen hänger med.

Finns ju tvättmaskin.

Jaja nog om det.


****************************


Nu ikväll har Håkan o jag vart på kina och ätit mat.

Det var riktigt gott men guuuud så mätt jag är nu.

Vad åt vi då......jooooo detta

  

Friterade räkor,  fläskfile och vårrullar 2 st.

Kyckling och biff

Alltså 5 små rätter + friterad banan med glass.

Men den hade jag redan slukat i mig när jag kom

på att jag skulle fota....hahahahaaaa

Allt som allt kosta 270:- och då var det 2 stora läsk oxå.

Det var väl inte dyrt....tycker inte jag.


Hoppas alla har det gott!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards