~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Cina - 11 augusti 2010 18:00

Ja då var det åter dags för min bror att åka in akut imorse för sin galla.

Han fick sitta på akuten från 8 till 15:30 för att få veta att han skulle

få stanna kvar för att hans bukspottskörtel prov var för högt.

Jag tycker det är skrämmande.

Men nu har han iallafall fått ett rum o en säng.

Hoppas nu att de opererar bort skiten så han blir frisk snart.

Så här kan han ju inte gå.

Men det blir ju ingen operation förrän värdet på provet gått ner.

Fick just ett sms från min bror där han skriver.

"grannen har fått ny blöja och lagt sig för natten"

Kanske man skulle kunna byta och fixa lite så att

man kanske har lite sällskap av sin granne.

SJUKVÅRDEN ÄR FANTASTISK


************************

Kl 10:00 idag så ringde jag forex och beställde

 TURKISKA LIRA till både Karin och mig.

Vilken tur att jag beställde när jag gjorde

för då var 1 lira 4:98 svenska och nu är den 5:08 svenska


************************


La all gurka på burkar idag

  

"klickbar bild"

Det vart 10 burkar av 6 kg.

Sedan var jag ner till affären idag för att 

handla lite mjölk till morgondagens pannkakor.

Då köpte jag 4 kg till som även dom är sonens.

Då har dom 10kg i vinter.

Så det har jag pysslat med idag.


*******************************


Solen har vart synlig hela dagen idag.

Men de som vet säger ju att det blir regn imorgon.

Fast vi får väl hoppas på lite sol iallafall.


Näää nu skall jag ta och ringa upp Ruth

hade inte tid med henne när hon ringde tidigare.


Önskar alla en fortsatt fin ondagskväll

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards