~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Regn och lite åska......

Av Cina - 17 augusti 2010 20:38

Regnat av och till här idag.

Nu ikväll gick åskan lite långt borta.

Fönstren är igen immade av regnet som nyss slutat.


Vart upp till min bror idag och idag mådde han lite bättre.

Så det går ju åt rätt håll.

Fast det värsta är väl när han kommer hem.

Hur han ska ta sig upp o ner i sängen.

De har ju så låg säng där hemma.


Imorgon skall jag ner på stan för att

hämta ut våra turkpengar.

Sedan ska vi handla och jag skall till apoteket.

Upp till bror en sväng oxå.


Önskar alla en fortsatt fin tisdagskväll








 
 
Ingen bild

Karin

17 augusti 2010 22:04

Här har det kommit några skurar under em. men ingen åska.Har klippt mej idag hos en "ny" frissa,för mej.Den ordninarie har fått sjukdom i familjen.Men jag tror nog att jag blev nöjd.Åh nu närmar sig resedagen!!!!/kram

 
Monica

Monica

17 augusti 2010 22:10

Regnigt här också idag, men nu är det uppehållsväder.Jag har tittat på allsången och Falkenbergsrevyn på tv ikväll så datorn har haft ledigt från mej.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 augusti 2010 00:14

Huvva skicka inte hit åskan :P hehe kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

18 augusti 2010 06:58

Även vi hade regn i går kväll men ingen åska. Skönt att höra att din bror blir bättre för varje dag som går.
En bra dag till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 augusti 2010 12:23

Det var då för väl att din bror mår bättre. Alltid svårt att komma ur och vända sig i en säng när det inte är läkt. Kanske sätta klossar under sängbenen så han kommer högre upp. Du har fullt upp du vännen, en hit en dit, du behöver nog den kommande semestern som står för dörren.
Ha en bra dag / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

18 augusti 2010 14:35

Tur jag kollade, mina rader kom inte in -:) Blir det dubbelt så kan du ju ta bort det ena. Jag har röstat och det blev mittensvaret. Alltid roligt med kommentarer men inte livsviktigt eftersom jag vet att jag har 2 kusiner som läser och dom kan inte skriva säger dom. Den ena brukar ringa och kommentera ist -:) Skönt att bror din mår bättre, det där med sängegen löser sig nog när han väl är hemma.
Härligt med semestern, bada, njut och koppla av där nere och ta det lungt med Ozon, den är förädiskt god -:)

http://farna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards