~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Cina - 18 augusti 2010 17:46

Ja det var ju som jag anade att brosan skulle få åka hem.

Han vart utskriven idag.

Så Håkan och jag var och hämtade honom vid 12:30

och så körde vi hem honom till Köping.

Så nu är han äntligen hemma och nu kan det

bara bli bättre o bättre dag för dag.

  

(Klicka på bild)

Lite svullet men annars mycket fint tycker jag.

Ja gillar ju inte de där agrafferna med

dom där klorna på.

Ja klorna sitter ju under huden.

Nu hoppas jag att han kan sova inatt.

Om han kommer ner i sängen det får jag väl höra imorgon.


***************************

Vi hoppade över storhandlingen idag.

Det får bli imorgon bitti när det inte är så

mycket folk.

Jag var ner till forex och hämtade ut våra pengar.

Vart en stor bunt.

Men här ska det handlas.....=))

  

(Klicka på bilden)

Detta är 8252:- svenska kronor.


**************************

Regnskurar under dagen men det är varmt.

Nästan ingen blåst.


Nu önskar jag alla en fin onsdagskväll

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards