~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under augusti 2010

Av Cina - 6 augusti 2010 19:20

Inget att skriva om idag.

Har inte hänt ett dugg i dag.

Soligt och fint har det vart iallafall.

Har precis tagit mig ett långt o skönt bad.

Och så vart jag sååå sugen på kladdkaka så nu står det en i ugnen.

Men sånt ska man ju inte alls äta men idag skiter jag i det.....hahahahaaa.


Hoppas ni har haft en fin och solig dag.


Önskar all en fortsatt fin fredagskväll.



 


311 besökare hit tills i augusti

MEN BARA 24 KOMMENTARER


SNÄLLA SKRIV EN LITEN KRÅKA NÄR DU ÄNDÅ ÄR HÄR.

DÅ BLIR JAG JÄTTE GLAD!!!!! 

Av Cina - 5 augusti 2010 19:09

Idag har det vart soligt och varmt ute.

Tvätten har torkat bra.

vad har då hänt här.......ja inte mycket

Tog reda på gurkan idag och fyllt på burkar.

Så åkte vi ut till Strömsholm för där var Johan o Matilda.

Då tog jag med gurkan dit för jag har ingen plats i kylen.

För det var ju till Johan o Christer jag lagt in dessa.

Så Johan tog med sig Christer oxå.

">

Och när vi kom hem så stuvade jag morötter och kokade lite potatis

och stekte frukostkorv.

Det fick duga idag.

Jag var så hungrig innan maten var klar men sedan när man

ska sätta sig o äta tar det tvär stopp.


Ja som ni ser så har det inte hänt så mycket idag.


Önskar alla en fortsatt fin torsdagskväll.

Av Cina - 4 augusti 2010 20:01

Så har man skrivit ett långt inlägg och så går STRÖMMEN

och allt försvinner innan man hinner spara.

Ja nu vet jag ju inte vad jag hade skrivit!


Men jag var till en ny frissa idag 13:45.

Och jag vart kanonnöjd med min nya frilla.

Min som jag hade i E-tuna har semester till i slutet av augusti

Och så länge stog jag inte ut och så 

åker vi ju den 29/8.

Enda nackdelen var ju att hon prata så innivassen.

Nu vet man allt om hennes släkt hahahaaa.

Ja ja jag vart nöjd det är huvudsaken.


***********************


När vi var klara där så åkte vi till maxi och handlade.

Köpte lite mer gurka.

Men det är nog på upphällningen med den nu.

Men nu har jag köp 20 kg gurka.

Nu skall jag göra denna till Johan och till min bror.

Alla måste få annars blir det orättvist.


När vi kom hem så hade mina pocker böcker kommit

som jag köpte här om dagen.

 Här kan ni se vad jag köpt.

De sägs att dessa böcker ska vara roliga att läsa.

Du kan hitta dom HÄR

Billiga var dom oxå kostade bara 39:- st

Dom kommer att åka med mig till Turkiet.

SÅ KARIN DU BEHÖVER INGEN BOK TA MED, DU KAN TA EN AV DESSA.


Ja det är  inte så långt borta nu.......

  

Bara 25 dagar det går fort.

Längtar att få bada i havet.


Ja hoppas att jag fick med allt nu.

Svårt att ladda om o komma ihåg vad man skrivit!


Ha en fin kväll!!! 


PS: HOPPAS DU SKRIVEN EN LITEN KOMMENTAR NÄR DU

ÄNDÅ ÄR HÄR.......BLIR SÅ GLAD OM DU GÖR DET

Av Cina - 3 augusti 2010 18:33

Ja vad ska man skriva idag då.

Händer ju inte så mycket här för tillfället.

Imorgon kommer min bror med familj hem i från turkiet.

Varmt har det vart det vet jag.

+ 47-50 grader i solen.

Puh så varmt.


Imorgon skall jag åka och klippa mig.

Håret är så långt så jag får ingen ordning på det alls.


*****************************


Måste visa mer foton på Sanna.

Det är en fotograf som tagit dessa igår.

En kompis till Patrik & Sari.





 

Visst e detta ett kanon foto........=))  


   Även detta är ju ett helt underbart foto på henne.

Det lyser i ögonen på henne.



DET GICK ATT GÖRA POTATISMOS HUR BRA SOM HELST!


*******************************


TÄNK OM ALLA SOM BESÖKTE MIN SIDA LÄMNADE EN

KOMMENTAR VA ROLIGT DET SKULLE VARA.

MAN HAR 7 KOMMENTARER PÅ 149 BESÖKARE.

DE ÄR VERKLIGEN DÅLIGT!!!! 




Ha en fortsatt fin tisdagskväll!!!!!


Av Cina - 2 augusti 2010 15:37

Ja idag skulle ju Sanna och Patrik o Sari komma hem o hämta

gurkan som jag lagt in till dom.

Och så tänkte jag att jag gräddar några pannkakor till Sanna

för hon gillar det jätte mycket.

Det vart en laddning pannkakor.

BILDERNA ÄR KLICKBARA


Och så fick hon drottningsylt och lite socker på.

Tror hon åt nästan 3 pannkakor.......resten fick hon ta med hem.

Här fick hon en pannkaka i handen med lite socker på......smasken  


  

Ja sedan så skulle hon ju ha kaffe naturligtvis.

Ingen bulle bara kaffe o en sockerbit.

Ja hon är så gullig denna lilla tösabit. 


   Denna lilla kisssemiss fanns ute i Strömsholm och Sanna ville så gärna ta

den med sig hem.......Den rullade sig i sanden utanför stallet.

Var säkert STALLKATTEN.....=))


********************************


Regn av o till hela dagen idag.

Men det är bra för svampen.

En som jag känner här plockat 160 KG GULA KANTARELLER.

Fast hon säljer ju till krogarna i Stockholm.

Fina pengar!!!!


Idag tänkte jag prova om det går att göra potatismos på potatisen.

Börjar längta efter det nu.

Så får det bli ugnsfalukorv till de.

Ska tala om för er om det går att göra mos.


Ha en fin måndagskväll



Av Cina - 1 augusti 2010 20:08

Idag har det vart en hemsk lång dag.

Vi var till Lidl vi 10 tiden.

Och det tog inte många minuter så var vi hemma igen.

Jag har gjort slanggurka med lök till sonen.

Så nu får dom komma imorgon o hämta det för

jag har ingen plats i kylen längre.


Sol o regn om vart annat idag.



Här kommer en bild på Sanna och en av hästarna vi kolla på igår.


   Ja var lite rädd att hon skulle ta i staketet för det var ju ström i det.

Men nääää hon knäppte sina händer o stog o tittade.

Blåste ganska så mycket där ute.

KLICKBAR BILD.....


Nu önskar jag all en fin kommande vecka. 


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards