~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Cina - 8 september 2010 17:46

Åkte iväg på förmiddagen hem till Sari o Sanna för att hämta hem glasburkar.

För jag skall ju koka äppelmos.

När vi åkte från Sari så åkte vi till Maxi.

Och där sprang Håkan och jag på dessa underbara "uggstövlar"

   Så det var ju ett måste till Sanna....såååå söta tycker jag.

Bror min kallar dessa för "TURKTOFFLOR"

Dom hade dessa stövlat där och jag ångrar mig så

att jag inte köpte mig ett par.

Men det får bli nästa år.......för det blir en ny resa dit.

Vet ej om jag berättade om att jag klippte mig där nere.

Det kostade mig 50:- svenska kronor.

Snacka om att de var billigt.




Sedan skulle vi åka och PALLA äpplen.

Fanns ju massa äpplen meeeeeeeeen inga som vi kom åt.

Dom sitter ju nästan i toppen och dit når varken Håkan eller jag.

Vi är för korta i rocken så att säga.

Så vi får vackert köpa våra äpplen till äppelmoset.

Där har man för man skall PALLA.....=))

När man åker förbi där vi var så ser det ut som om man kan plocka dom.

Men när man kom fram var träden lite för höga.


När vi var hos Sari idag så provade Sanna sin overall som jag köpte.

Så här fin vart hon!!!

  



Är väldigt snorig fortfarande vart helt slut av att gå ut idag.

Trodde jag var på bättringsvägen men nääää det var jag inte.

Usch har hostat så jag har ont bak i ryggen.

Örat är bättre inget blod nu meeeeeen örstopp det har jag.

Nu skall jag lägga mig en stund orkar inte sitta vid datorn.


Önskar alla en fortsatt fin onsdagkväll.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards