~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Cina - 13 september 2010 18:20

Idag på fm var vi ut och kollade på kamera till mig

ska få en ny av Håkan i födelsedagspresent.

Men det finns ju en uppsjö av kamrer.

Men jag har fastnat för denna

  

En Canon Powershot SX210IS med 14,1 megapixel och

14 x optiskzoom med vidvinkel.

Fast jag har inte bestämt mig ännu.

Vi får se vad det blir.

När vi hade kollat på detta så var vi in på Willys

och handlade lite saker.

Åkte hem och satte på kaffehurran.

Och rätt som det var så ringde min mobil och

i andra ändan var det Karin min älskade väninna o resekompis.

Hon var ledig idag och hade vart på IKEA och

så vart hon kaffesugen o kom o tog en fika.

Fick en blomma av henne.....tack tack.

Det är alltid roligt när det tittar in någon.


Nu har vi ätit och snart ska man väl kolla tv.

Blir att kolla på Biggest Loser Sverige.

Kollar ju på Biggest Loser USA kl 16:00 varje dag.

Det är ett måste för mig nästan.

Dom är sååååååå duktiga!


Önskar alla en fortsatt fin måndagskväll.

Av Cina - 13 september 2010 08:39

Ja ville bara visa lite foton.

Klicka på bilderna så blir dom större.


  

Ett fint ljus jag fick av Patrik, Sari och Sanna.


  

En ros av Sanna


  

Rosor av min bror m familj


  

Ett hjärta av Sanna som hon gjort "KÄLV"


  

Sanna var med mig upp till mammas grav i Lördags


Min dag var bra.........jag bjöd på en äppelpaj

med vaniljsås och lite kakor.

Och detta med att fira födelsedag det har man kommit ifrån.

Fyllde ju inget jämt heller.


Ha en fin måndag!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards