~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Cina - 17 september 2010 17:32

Imorse åkte vi hemifrån vid 9:40 och vi var in på Brynolf bagarn o tog en fika.

Medan vi väntade att skopunkten skulle öppna.

Ja skulle ju kolla stövlar meeeeeen det fanns inga som

jag får ner mina Kalle Anka fötter i.

Så då åkte vi till Elgiganten för att jag skulle hör mig för om kameran.

Bestämde mig för denna CANON POWERSHOT SX 210 IS.

14,1 megapixel och 14 x optiskzoom med vidvinkel

  

Men jag köpte den inte där utan vi åkte vidare till netonnet.

Där hade de paketpris så jag fick sladdar o minneskort till oxå.

Så det vart 600:- billigare än på Elgiganten.

Nu sitter batteriet på för laddning så inga bilder kommer idag.

Efter netonnet så var jag in på Kopparlundens bageri och köpte

3 st jättegoda bullar.

Åkte sedan till en bankomat för att ta ut lite pengar till frissan

som inte tar kort.

Då var det en dam som backade på Håkan så stog de o talade ett tag.

Sedan våldgästade vi Patrik så han fick bjuda på kaffe

och jag bjöd på bulle.

Klockan 12 hade jag klipptid så det var bara att knalla dit.

Ligger på samma gård som Patrik, Sari och Sanna bor.

Och det tog TID kan jag säga hon hade 3 st där inne som

var halv klara så jag fick gladeligen sitta o vänta.

Men efter mycket om o men så vart jag klar.

Och är halvnöjd som vanligt.

Blev lite för kort men men mitt hår växer ju som ogräs

så det är snart långt igen.

Åkte och köpte thaimat för att ta med hem

Efter det ut till Maxi och storhandlade.

Ohhhh himmel så mycket folk det var.

Efter att vi handla åkte vi hem och jag plockade upp alla varor.

Nu har vi ätit och jag är mätt o belåten.

Skall sätta upp mina onda ben i soffan o kolla tv lite senare.

Ja detta var våran dag!

Vissa dagar händer inte ett dugg....


Önskar alla en fortsatt fin fredagskväll.    

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards