~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Cina - 26 september 2010 13:19

Köpte lite äpplen igår så imorse kokade jag

lite äppelmarmelad av dom.

  

Klicka på bilden för att få den större


Vart inte så mycket men Håkan o jag klarar oss på dessa.

Jag gillar att äta rostat bröd och äppelmarmelad.

Detta blir som mer marmelad än mos.

Därför jag har burkarna upp o ner är

för att locket skall sätta sig fast så när jag öppnar burken så

säger det "KLICK" precis som det gör när man öppnar en från affären.

Jag har dom även upp o ner i kylen.

Kanske ni fick lära er något nytt nu...  


Jag har en liten björnbärsbuske eller vad man nu säger.

Satte den för 2 år sedan o den har då växt

jätte mycket i år.

Och vi fick några björnbär även i år.

  

Fast jag hoppas ju på att det skall komma mycket mer.

Men men alltid något.

Kanske man måste ha en buske till.

Dessa var smaklösa det har säkert regna för mycket.

Och så kanske det vart för dåligt med sol just nu när dom börjar mogna.

Det är bara vad jag tror.


Igår kollade vi på "Här är ditt liv" på tv

och jag säger bara....här var inte ett öga torrt.

Vilken tjej denna Lena-Marie är.

Oj vilken livsglädje o positivitet hon hade.

Hon utstråla något som jag aldrig sett någon gjort tidigare.

Man vart glad av henne men samtidigt tagen.

Tänka om man hade lite av det hon har.

Ni som inte såg det.......KOLLA PÅ DET!


Önskar alla en fortsatt fin söndag....  


PS: jag har svarat er på lite kommentarer här i min blogg

om ni vill kolla..........





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards