~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Cina - 28 september 2010 17:29

Vaknade vid 7 och trodde banne mig inte att jag skulle ta mig ur sängen.

Men det gick till slut....var ju stel som en pinne o ont i kroppen.

Solen sken med fytusan vad det blåste och gör än.

Fick för mig att jag skulle putsa fönster idag så

jag bad Håkan ta mer gardinerna i datarummet så

in med dom i tvättmaskinen.

Så putsade jag de fönstret, bytte sand i kattlåorna, rev ner köksgardinerna.

Sedan strök jag gardinerna och så satt vi upp dom.

Jaaaaa sedan var jag helt ihjäl i kroppen.

F*N så ont jag har....men det finns dom som har det värre......jag vet!!!

Så nu får allt köksfönstret vänta tills imorgon.

Får skylla mig själv när jag vet att jag får ont.

Men jag måste ju se ut...=))

Lagade lite mat vart hemmagjort potatismos med fisk i ugn.

Det fick allt duga idag.


Annars har det inte hänt så mycket här.


Jo jag fick ett mail idag från apollo med ett presentkort på 500:-

om jag beställde en ny resa till 2011.

Och det har jag ju redan gjort och fick då 200:- rabatt

eftersom jag bokade via internet.

Skyndade mig att maila apollo och frågade om detta inte gällde 

den resan jag hade beställt.

Fick svar ganska så fort att de hade dragit av 500:-

Så nu har vi fått 700:- rabatt på denna resa.

Det tycker jag var bra.

Hade verkligen blivit sur om vi inte hade fått

dessa 500:- i rabatt för resan beställde jag 09-09-2010.


Ja detta är vad jag har att berätta om idag.

Inget av intresse kanske....


PS: FINNS FORTFARANDE CHANS ATT GISSA PÅ MIN TÄVLING.

KLICKA HÄR FÖR ATT VARA MED.

Har fått några rätta svar men flera kan vara med.



Önskar alla en fin tisdagskväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards