~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Cina - 30 september 2010 16:53

Ja idag var det då dags att träffa min diabetessköterska igen.

Vi träffas ju varje halv år.

Lite orolig var jag imorse över att sockret skulle ligga högt.

Men väl där så var hon så nöjd o belåten o då vart

även jag nöjd.

Långtidssockret låg på 5,0 och sockret när jag var där fastande 6,2.

Såååå det var ju bra.

Blodtrycket var 120/70 oxå väldigt bra.

Vikten - 6 kg sedan jag var där sist.

Så jag är nöjd med detta idag.

Tog upp detta med min värk och fibromyalgin kan

blomma ut efter som det ligger latent i kroppen.

Så med all säkerhet så är det de jag har fått nu då.

Mindre kul tycker jag.

Fick en tid till min DR 21/10 hon är väldigt upptagen min DR

hon är oxå väldigt omtyckt då hon är himla noga o går till botten med allt.

Så nu får vi se om jag har rätt eller fel.


***************************

När vi kom hem så drack jag en slurk kaffe

o sedan ringde jag till min vän Gerty.

TACK FÖR PRATSTUNDEN VÄNNEN!!

Känns som om vi känt varandra hela livet....=))

När vi var klara i telefon så skulle jag förbereda

maten tills i morgon som skulle bli kåldolmar.

Men det vart maten ikväll i stället jag var sååå sugen.

Jag hade tänkt att vi skulle äta rotmos o fläskkorv idag.

Så det får bli våran fredagsmat.

Spelar ingen roll vad man äter mat ska man ju ha.


****************************

Strålande solsken idag oxå.

Men mycket kalla nätter så hösten är nu här.

Hörde på radion att om det vart - grader 5 dygn i streck

så är det höst....brrrrr så hemskt.

Nu är det bara vintern att vänta hoppas det dröjer

länge innan den kommer o bankar på dörren.


Nu önskar jag er en fin torsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards