~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Misslyckades totalt....

Av Cina - 12 oktober 2010 19:11

Idag på fm ringde lilla Sanna och frågade om hon fick

komma och fika.

Klart att hon fick det.

Så jag fixade till en sockerkaka det är ju alltid gott

till en kopp kaffe.

Och vad tror ni händer med sockerkakan.

Jo hälften låg i botten på ugnen.

Alltså jäste den över.

Och så här såg den ut när den var klar....hahahahaaaaaa

KlickBar bild som vanligt-

 

Fattar inte vad som hände.

Brukar inte misslyckas med sockerkaka.

Men det gjorde jag idag totalt.

Det gick ju inte att äta så den åkte i sopen.

Så fick ta fram ur frysen istället.

Ja visade Sanna när hon kom och hon sa.......

ojojoj har du en annan kaka....=))


***********************************


Sedan idag vid lunch så var det rånförsök här

på centrum mot SwedBank

Du kan läsa här


Annars har det vart lungt.


Önskar alla en fin kväll....  

 
 
Ruth

Ruth

12 oktober 2010 19:45

Hahaha, synd att skratta år sockerkakan, men jag känner igen mig i det syndromet, fy så förbaskad man blir. Tur att man har frysrecerver att ta till.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

12 oktober 2010 20:49

Även den bästa kan misslyckas ibland...skyll på ugnen.(det gör jag).Det händer lite titt som tätt där på Bäckby.Ha det bra/kram

 
Ingen bild

caritha

12 oktober 2010 21:10

Hehe så gjorde jag för många år sen sen försökte jag igen för 2år sen och lyckades,jag bakat kanel o vaniljbullar idag 170st blev det ha en trevlig kväll kramen/caritha.

 
lillis

lillis

12 oktober 2010 21:21

Vilken otur med sockerkakan när du skulle få så fint främmande. Vad läskigt med rånförsöket hoppas att dom får tag i killen
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

12 oktober 2010 22:38

Attans vilken sockerkaka som smet ;-) annars brukar ju dom misslyckade vara godast.

Kram på dej!

http://nelasvarld.blogg.se

 
Lilitha

Lilitha

12 oktober 2010 23:41

Ja, så där kan det gå iblan...haha. Kram Lilitha

http://lilitha.blogg.se

 
Malin

Malin

12 oktober 2010 23:43

Hehe så kan det gå :) Usch läskigt med allt som händer på bäckby .. kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

13 oktober 2010 00:23

Ibland så blir det inte som man tänkt sig, tur du hade lite gott i frysen. Men den misslyckade kakan bjuder ju oss ändå på ett gott (igenkännande) skratt, så helt misslyckad var den ju inte.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
agge

agge

13 oktober 2010 12:17

Hörde om rånförsöket. Är inte förvånad att det hände på bäckby.Flyttade därifrån pga allt som hände ett tag. Hoppas att de snart får ordning på området. Otäckt, stackars de som jobbade då.
Hahaaaaa....vilken miss på sockerkakan. Det är inte likt dig, du som är så duktig på bakning. Men det är sådant som händer.
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

13 oktober 2010 14:20

Oj oj, precis sådär blev det för mig en gång när jag skulle prova glutenfritt mjöl ;) Poff sa det o all smet var helt försvunnen...(har fortfarande inte hittat den) ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

13 oktober 2010 14:46

Tråkigt med sockerkakan som inte blev ;) Enda anledningen till att jag aldrig misslyckas med sockerkaka (eller andra kakor heller för den delen) är att jag inte bakar några - he he!
Skrämmande med rån så nära inpå. Hoppas de får tag i honom.
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bia /Anne-Berit

16 oktober 2010 11:33

Det ser ut som att du haft lite för mycket bakpulver i den smeten. Det här är första gången jag kollar på din blogg. Den är väldigt trevlig :). PS. Om du har varmlufts ugn så kan det även vara den som "blåst bort" din sockerkaka...bättre lycka nästa gång. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards