~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Lite allt möjligt.......

Av Cina - 9 november 2010 18:01

Jaha imorse åkte jag ner till vårdcentralen och tog ALLA prover.

Kan ju säga att det var många rör.

Sedan skulle jag ju lämna avföringsprov.

Men lyckades inte få gå på toa innan vi åkte.

Ett hade jag ju fått igårkväll.

Ja sedan hem och äta frukost då var det dags att gå

på toa så då fick jag det andra provet.

Så nu är alla prover lämnade och tagna.

För inna vi åkte till Kolbäck så åkte vi ner på

stan igen o lämnade in proverna.


Och när vi vart dit så styrde vi kosan mot Kolbäck.

Det blåste storm och det snöade förfullt.

Grenar och träd låg över vägen.

Ett riktigt OGILLA VÄDER!!!!!

Ja Monica och jag tog och gick över till hennes dotter.

Och där fick man gosa med denna lilla krabat.

   

KLICKBARA BILDER 

Simon heter han och är 8 dagar.

Han var såååå söt och rundkindad.

Med andra ord en liten gooooooding.

Tack för kaffet och tack för titten.


Sedan när Monica och jag går hem så yr snön kring huvet.

Och för att inte få snö i ögonen så tittar jag ner i backen.

Ohhhh vad ser jag framför mig i snön.

Joooooo detta.

 

Hur kan det vara möjligt att den levde och sprang

uppe på snön.......fattar inte jag.

Tycker mig se att det fattas något ben eller hur?


Ja vi gick upp till gubbarna som valt att stanna hemma.

Vi vart bjuda på mat hos Kjell o Monica och

det tackar vi för.

Men vid 16:15 så tyckte jag nog att det var dags

att ställa kosan hem för det var säkert trafikkaos ute.

Annars skulle det bli.

Det gick bra att komma hem men det är

drivor av snö på vägen pågrund av blåsten.

 

Lite hur det såg ut på gatan i Kölbäck där dom bor.

Nu får man ju hoppas att inte vintern har kommit för att stanna.

Men det har den nog gjort.

Visst kul för alla som gillar vinter o snö.

Alla är vi olika och det är ju tur.


Önskar alla en fortsatt fin tisdagskväll  


 
 
Corina

Corina

9 november 2010 18:23

Ingen snö här.....än i alla fall. Skulle vara trevligt med snö för det blir så mycket ljusare när man kör bil då. Just nu är det bara svart och helljuset plus extraljusen på bilen räcker inte riktigt alla gånger.Så för min del får det komma snö nu....blir mindre halt också med snövägar faktiskt :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

9 november 2010 18:27

Vilken go liten kille...så jättesöt och vilka goa kinder han har.Snart har du en sån liten söting också:)

Snöoväder här också idag, men nu blåser det inte så mycket som det gjorde tidigare, men snöar fortfarande.

Önskar dej en bra kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

9 november 2010 21:16

Snöväder här också, vilken liten goding du visar idag

http://bloggplasten.se

 
agge

agge

9 november 2010 21:56

ja, nu är vintern här. Hoppas att den är här för att stanna. Som du vet så älskar jag vintern.
Vilken liten goding du visar upp här på bloggen, gud så söööt.
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

9 november 2010 23:08

här är nog snön som kom borta under morgondagen :( Agge och jag är nog lite udda, men jag gillar alla årstider som vi har fått tilldelat oss.
Hoppas du snart får provsvaren så du får veta.
Det var mig en mullig liten Simon, hur stor var han när han föddes, vad vägde han, vet du det ? Söt som bara den är han.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

10 november 2010 11:14

Simon vägde 4310gr och 52cm lång.
Han är såååå söt.

Kramen

 
lillis

lillis

10 november 2010 06:24

Vilken liten goding, så söt. Skönt att alla proverna är klara, då är det bara att vänta på provsvaren.
Tack för att du finns
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Cina

10 november 2010 11:15

Ja han var verkligen en liten gooooooding.
Ja jag skall tillbaks till DR den 29/11.
Och får väl svar då om det skulle vara akut så skulle hon höra av sig!

Kramen

 
Marianne

Marianne

10 november 2010 23:15

Ibland så går det inte att lämna ifrån sig vissa saker på beställning he he . jag håller tummarna för bra provresultat
Men vilken liten goding som du fick gulla med.
Men snö, nääe fy för den lede.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards