~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

FAN....vad ledsen jag blir

Av Cina - 29 november 2010 17:46

Idag var ju dagen jag skulle få reda på mina provsvar.

Hade tid hos min Dr kl 14:30.

Och min sänka är fortfarande hög lite högre nu än

när jag var där sist 112 låg den på idag.

Ja som ni förstår så fick jag ta om sänkan.

Och för att slippa sitta och vänta på den så ringde min Dr nu precis.

Fick inget roligt besked men vem fan har sagt att livet ska vara enkelt.

Hon tror ju starkt på att jag har muskelreumatism.

Och nu skall hon kolla upp om jag har det.

SÅ DET BLIR CORTISON för min del från fredag.

Ska äta 3 tablett om dagen i 3 dagar och är det muskelreumatism

så är det som att trolla värken försvinner direkt sa hon.

Och hon lovade att man inte gick upp i vikt av dessa piller.

Sedan fick jag en återbesökstid den 7/12.

Och går nu inte min värk över så skickar hon mig till reumatologen.

Får hålla riktig koll på sockret nu då det höjs av cortisonet.

Ja jag usch vill inte men vad gör man inte för att bli kvitt värken.

Känner mig riktigt ledsen över detta.

Fast det finns dom som har det värre det vet jag!!!!!!


***********************************

Innan vi åkte ner till  min DR så var vi ut på Maxi och handlade

lite mat så Håkan har något att äta när jag skall ut på havet.

Och efter DR så var jag in på panduro och handlade lite pärlor

och så köpte jag svart karamellfärg till min bror.

Var oxå in o kollade om jag skulle hitta en tunika men

nääää hade ingen filing att kolla ordentligt!

Nu har vi ätit varma mackor men det smakade så där.

-13 grader har vi just nu här hos mig blir nog en riktigt

kall natt *brrrrrrrr*

Ja skall önska mig en sådan här av tomten så jag slipper frysa.


 

Får väl hoppas att jag vart snäll.

Finns på netonet


Ja detta var lite från min dag.

Ha en fin kväll 





 
 
Corina

Corina

29 november 2010 18:28

Jisses det lät inte roligt men jag hoppas verkligen att din doktor trotts allt har rätt....är ju inget att sträva efter att ständigt gå med värk. Kramis till dig....ger väl lite styrka i alla fall (hoppas jag).

http://corina.bloggplatsen.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

29 november 2010 20:08

Håller tummarna att värken försvinner fortare än fortast. Tack för uppdateringen av ensam mamma.
Tror som dig att vissa är med bara för att vara med i tv. De tar inte så allvarligt på det.
Önskar dig en skön kväll utan värk.
Kram

http://hampusmamma.bloggplatsen.se

 
Lilitha

Lilitha

29 november 2010 21:07

Hoppas att värken försvinner. Det är kallt hos mig med. men väldigt vackert med all snön...å mysigt om man sitter inne...haha. Klart att du varit snäll.... Fina tomtar i headern... Kram Lilitha

http://htpp://lilitha.blogg.se

 
lillis

lillis

29 november 2010 21:12

Förstår att du är ledsen och besviken, hoppas av hela mitt hjärta att värken går över.
Du vet att jag finns för dig
Styrkekramar

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

29 november 2010 21:50

Hoppas doktorn har rätt och att medicinen hjälper fort.
En sån filt önskar jag att tomten kommer med till mej med.
Varma kramar till dej!

http://nelasvarld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

29 november 2010 22:42

Låter inte så kul med cortison.Men om du så snabbt kan bli utan värk är det väl värt ett försök.Tror säkert att nån(?)av tomtarna kommer med värmefilten!Ha det så kul på resan/kram

 
Ruth

Ruth

29 november 2010 23:07

Så trist att du inte får vara frisk, hoppas pillren kan ge svar på om det är vad han tror.
En sådan värmedyna är toppen bra, jag har en i stugan som är 1.70 lång, så gott att krypa ner i sängen om man är frusen, eller lägga den i fotöljen det värmer gott en frusen Cina.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

30 november 2010 09:25

Tråkig med den diagnosen....men jag håller tummarna för att tabletterna hjälper så att du slipper värken iallafall.
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Malin

Malin

30 november 2010 12:28

Håller med alla föregående skrivare,himla tråkigt med den diagnosen :( Åh sån där mysfilt vill jag med ha :) kul att den finns i rosan :D Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

30 november 2010 18:13

Jag förstår att du är ledsen och man är ju sej själv närmast, men visst finns det dom som har det värre, som du skriver.
Ger dej en stor varm styrkekram!

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards