~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Kall dag och en dag med värk.

Av Cina - 14 december 2010 18:16

Usch idag har jag verkligen haft en pissdag.

Med en jävla värk i min högerarm.

Hoppas det är bättre i morgon.

Satt nog förlänge o stickade igår kan jag tro.

Har smort med Zon men det gick inte över.

Jaja det finns dom som har det värre.

På eftermiddagen kom Sanna och Sari på en fika.

Ja Sanna drack kaffe o vi andra tog saftglögg.

Sanna hade bakat pepparkakor på dagis så det bjöd hon på idag.

Sedan fick dom låna våran gran vi kan ju inte sätta upp någon gran

här för då river våra busfrön ner den.

Sedan fick jag jätte fina tulpaner av henne......  

När dom hade åkte hem så ringde min väninna Karin

från Köping och ville låna toan.

Hon skulle på Lucia på hennes yngsta barnbarns dagis

här i Västerås.

Ja hon hade älsta barnbarnet Jenna med sig.

Och när dom hade gått så käkade vi lite mat.

Nu är det kväller o det är fasen så råkallt ute.

Jag fryser som bara attan.


Ja det var allt från mig för idag  


Kanske återkommer vi får se..... 

 
 
annemon

annemon

14 december 2010 19:57

Hoppas allt är bättre i morgon inte kul med värk.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Michelin

Michelin

14 december 2010 20:20

USch usch och tvi för värk..
Själv har jag värk i min nacke så jag vet snart inte vad jag ska ta vägen.
Men man ska inte klaga, sägs det..
Men det börjar bli jobbigt att ha värk, så jag förstår dig fullkomligt.

KRAM // Michelin-Berith

http://michelin53.blogspot.com

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

14 december 2010 20:59

Hoppas du har mindre värk nu.
Ja, prinsen sover bra nu sedan ett par veckor, men sämre är det med mig. Är trött för gämnan, men ska ta tag i det nu så jag får tillbaka min energi. Kramen

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

14 december 2010 21:25

Hoppas att din värk i armen är bättre i morgon....

Trevligt med lite besök av svärdottern och lilla Sanna.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

14 december 2010 21:35

Hoppas att värken är över till i morgon, du har nog setat för länge och stickat.
Vad kul att lilla Sanna kom på besök
En skön kväll till er
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

14 december 2010 22:18

Tack för lånet(av toan)!Ungarna var SÅ duktiga att sjunga o.läsa på vers,t.o.m.en engelsk julsång fast dom bara är 6 år.Fy nu är det kalllllltttt.Håller tummarna/kram

 
gerty

gerty

14 december 2010 22:23

Hoppas att du blir bra i armen, ingen bebis

http://bloggplatsen, se

 
Ruth

Ruth

14 december 2010 23:19

Lånar du ut både gran och toa ? du är snäll du !
Glömde kommentera den fina islyktan i det förra inlägget. Måste också göra en innan jul, jag använder ett stort och ett mindre spann, kan också blanda i lite karamellfärg i vattnet, det blir ett så fint sken. Ett tips till, köp gravljus dom brinner länge. Här uppe skulle du verkligen frysa om näbben, jisses så kyligt vi har det.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 december 2010 11:16

usch med sådan värk, hoppas du känner mindre av värken idag vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Lambergsfrua

15 december 2010 17:23

Jag hoppas innerligt att du blir bättre i armen snart - annars får du söka läkare som jag skrev förut. Du ska inte behöva gå så där och ha ont.
Varmaste kramar till dig min vän!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards