~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

ÄNTLIGEN.......

Av Cina - 15 december 2010 23:07

Nu har vi äntligen blivit FARMOR O FARFAR

till en liten MAJA.  

Vet ej vad hon väger ännu hon är precis född.

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA MAJA.

GRATTIS MATILDA & JOHAN


   

LILLA MAJA född den 15/12 2010 kl:22:39

Vikt 4002 gr och 53 cm lång.

 
 
Malin

Malin

15 december 2010 23:14

Åhh så underbart :) STORT grattis till er,och även till dom nyblivna föräldrarna :)
Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

16 december 2010 00:02

Nu blir det min tur o få GRATTA dig till barnbarnet.
Grattiskramar från en annan farmor

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Yrsla

16 december 2010 00:16

*GRATTIS* från en mormor !!! Nu har du fått livets efterrätt , det goaste som finns !!! *Kram*

 
Ruth

Ruth

16 december 2010 00:17

ETT STORT GRATTIS TILL ALLA BERÖRDA, SÅ ROLIGT MED EN FLICKA SOM FÅR BÄRA NAMNET MAJA, SÅ GULLIGT. FÄLLER NÄSTAN EN TÅR..
KRAMAR STORA !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

16 december 2010 05:37

Ett stort Grattis till er alla,vad kul att det blev en liten Maja.
Hoppas att det går bra hos doktorn
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
caritha-

caritha-

16 december 2010 06:26

Grattis till er och till dom nyablivna föräldrarna.
Ha en bra dag kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Christel

16 december 2010 09:56

♥♥♥GRATTIS♥♥♥

Till den lilla flickan.

Kram/Christel

 
Ingen bild

agge

16 december 2010 10:38

GRATTIS till barnbarnet.....En liten flicka så gulligt. Vad många söta kjolar o klänningar du kan inhandla nu.....

kram

 
gerty

gerty

16 december 2010 10:54

Ett stort GRATTIS till farmor och farfar

http://bloggplatsen, se

 
annemon

annemon

16 december 2010 11:11

Grattis till ert nya barnbarn, själv har jag 13 st varav 2 är bonusbarnbarn.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

16 december 2010 20:40

ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL ER ALLIHOP....SÅ SKÖNT ATT ALLT HAR GÅTT BRA... FÖRÄLDRARNA SER VERKLIGEN LYCKLIGA UT PÅ FOTOT!


Kram till lilla FARMOR:)

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards