~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Juldagen nästan nått sitt slut.........

Av Cina - 25 december 2010 17:37

Idag hade jag bjudit hit min kära bror med familj på lite julmat.

Det var trevligt att dom kom.

Det fattades en och det var Christoffer men han vill ej hänga med.

Jag dukade i köket för oss 6 och det gick hur bra som helst

Så här såg det ut


  

Här ser ni Marcus och Fredrik


 

Denna otroligt fina tomtefamiljen fick jag.

TUSEN TACK SÅÅÅÅÅÅ SÖTA.

(handgjorda Willy)


 

Lite slapp efter maten.

Håkan, Marcus, Fredrik, AC och min bror.



Till efterrätt bjöd jag på "kokainpäron"

Näää inkokta päron i saffran o citorn vaniljstång, socker o vatten.

 

Här håller jag på att kokar dom.

Taget igårkväll.


Ja detta var lite från våran juldag.

Skönt bara 1 dag kvar sedan är det vardag igen.


Detta var allt från mig för idag!


Ha en fortsatt din juldagskväll  





 
 
Marketta

Marketta

25 december 2010 18:52

Ha en bra fortsättning!

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

25 december 2010 23:43

Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Jag trivs alltid bäst när jag får maten serverad i ett kök, det känns mera avslappnat ut. En trivsam Juldag har ni haft med kära och nära. Fina tomtar, flera till din redan stora samling.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

26 december 2010 01:12

Men gud sån söt tomtefamilj :) Ojoj sån vill jag också ha :D
Hoppas ni hade det trevligt,och hoppas ni får en bra söndag!
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se/§

 
lillis

lillis

26 december 2010 07:20

Fin tomtefamilj du fått. Ser att ni haft en bra och fin dag med god mat
Önskar dig en bra annandag
Kram min vä

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

26 december 2010 09:30

Ja, det är skönt när det är vardag igen. Gillar ju inte söndagar....Vilken underbar tomtefamilj du fick Åhhhh jättefina.Trevligt att ha de nära o kära på mat

Önkar dig en god fortsättning
kram

 
lillis

lillis

26 december 2010 13:48

Så snyggt du fått här på bloggen, ljust och fint
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards