~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Cina - 6 januari 2011 14:21

Men nu får det väl ändå räcka med denna vita vara.

Nu har det snöat i 3 dygn snart och det blir bara mer o mer.

Idag är det snöstorm ute.

Inte tusan vill jag gå ut iallafall.

Tur att man inte har en hund som man måste ut med.

Lite foton från min gård. KLICKBARA

       

Nu längtar jag till Våren men jag vet att det är långt dit.


*************************************


Idag har jag gjort en räkpaj som vi skall ha till kvällen.

Ja den kalla räkpajen som jag vet att en del av er har provat.

Vi tycker den är himla god.


Fy vad skönt det ska bli nu när alla helger är över

och allt blir normalt igen.

På lördag ska vi till Köping på 14-års fika.

Hoppas att vädret är annorlunda då.


Hade tänkt att sätta mig och sticka på min tubsjal men

jag vågar inte börja riktigt ännu.

Känner av min arm litegrann fortfarande.

Har ju inte så mycket kvar på den så jag måste få den klar.


Vill bara tala om att hemtele och internet funkar alldeles utmärkt nu!!!!


Ja det var allt från mig för idag.  


Ha en fin TRETTONDAG.  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards