~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Cina - 7 januari 2011 18:45

Det är roligt när folk kommer och besöker en helt spontant.

De gjorde Kjell o Monica idag alltid kul med lite fikagäster.

Behöver inte vara så märkvärdigt tycker jag.

Vi prata bort en stund känns skönt när man får lyfta på locket ibland.

En dag med lite och takdropp.

Fast jag vet att VÅREN är långt borta men jag fick iallafall se  :EN

så jag vet att den finns därbakom någonstans.

Satt o kollade idag på foton från Turkiet o drömde mig bort häääärligt.

Visst det är långt till augusti men jag o Karin har något att se fram emot.


Ikväll är det Let´s Dance och det missar jag inte.

Skall bli spännande och se hur detta skall gå.

Ja j ust jag har en ny omröstning om just Let´s Dance.

Såååå tyck till ni som inte redan gjort det!


Imorgon skall jag bjuda på lite notalgi!


Men detta vara allt från mig för idag  


Ha en fin kväll.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards