~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Cina - 30 januari 2011 14:51

Oh vad skönt nu är snart den långa januari månaden slut.

Och så har vi en kort månad februari såååå skönt.

Sedan är det mars och då hoppas jag att våren är på väg lite.

Fast blir det som de säger så finns kylan kvar in i april.

Men det hoppas vi väl att den inte är.

Jag skulle vara jätteglad om vi fick en riktig VÅR i år

och inte som tidigare att det blir sommar påengång.

Gnäller jag idag....näääää det hoppas jag inte....


****************************


Ja idag har   vart synlig till nu för nu är den borta.

Och den värmde riktigt skönt.

Till och med Elvis (en av katterna) låg ute i altanstolen i solen och myste.

Men så fort solen går bort så är det kallt.


*****************************


Vad har jag pysslat med idag då......ja har dammsugit, bytt kattlådor, tvättat mattor och så skall jag laga mat.

Idag blir det bara varma mackor med räkstuvning och ost.

vart oxå så himla sugen på apelsinris eller ris ala malta som jag

kallar det för, så det har jag gjort en lite skål till oss.


Imorgon tror jag jag skall ta och plocka lite bland

alla skor, har ju en del som jag inte använder.

Kan ju lika bra ta bort dom som dom står och tar upp plats.

Klädskåpet skulle oxå behövas gå igenom

det skall jag nog göra denna vecka oxå.

Ja det får räcka med detta just nu.

Och hoppas att jag får fingrarna ur ............ och göra det oxå.

Hoppas jag får ett ryck så det blir gjort.


Usch vilken tråkig blogg det var idag då.

Men jag har just nu inget att skriva om.

 Kul att du orkade läsa ända hit.


Önskar alla en fortsatt fin söndag och en bra kommande vecka  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards