~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Dubbelt Våffeljärn.....

Av Cina - 18 februari 2011 14:42

Imorse var vi ut till Maxi och storhandlade.

Var massor med folk som sprang som yra höns fram och tillbaka.

Tog väldigt läng tid idag och jag vart irriterad på folk.

Men jag köpte mig iallafall ett dubbelt våffeljärn.

KLICKBAR BILD

 

Kostade bara 299:- var nersatt en 100:-

Så nu slipper man sitta och vänta på våfflor.

Jobbigt att bara grädda en och en tycker jag.


****************************************

Var riktigt kall ute när vi åkte -16.

  har vart synlig hela dagen men det är kallt iallafall.

Det är riktigt RÅKALLT   

Håller på att förbereda maten till kvällen blir potatisgratäng och en köttbit.

Imorgon får vi matgäster och jag bjuder på kall räkpaj, sallad och rostat bröd.

Efterrätt blir det men har inte bestämt mig vad det blir ännu.


På söndag blir det en sväng till TunaPark

Håkan måste ha byxor/jeans.


Ja så här ser våran helg ut.


Detta får bli inlägget för idag.


GLÖM EJ LET´S DANCE IKVÄLL.


Ha en fin fredagskväll  


 
 
annemon

annemon

18 februari 2011 16:21

ja hoppas att du inte blir förkyld.Ja det är nog bra med ett dubbeljärn så man kan äta tillsammans.Jag ha varit på promenad, i solen var det skönt, i skuggan blev det kyligare.Var på Willys och där var också mycket folk så vi var snabba därifrån.Hoppas ni hittar vad ni söker på Tuna Park. Önskar dig en trevlig helg med gäster och allt.

http://annemon.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

18 februari 2011 17:30

Håller med dig i dag har det varit riktigt råkallt inte ett dugg skönt.Bra med dubbelt våffeljärn.I kväll blir det spännande och se vem som får fortsätta att dansa
Ha en bra kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

18 februari 2011 17:35

vad bra med dubbla våffeljärn, då går det ju mycket fortare
ha en fin fredagkväll med let's dance
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

18 februari 2011 17:43

Precis ett sådant dubbelt våffelgärn fick jag och f i inflyttningspresent :) Kanon bra att få två gräddade åt gången :) ..
Hoppas ni får en riktigt bra helg!
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

18 februari 2011 17:54

Önskar dig en trevlig helg härifrån jobbet (kikar in som hastigast innan rusningen startar). Nu ska dom snart kvällsfika och lägga sig de som sitter uppe, dom börjar bli allt tröttare :)Och med tröttheten kommer ökad förvirring som ett brev på posten.

http://corina.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

18 februari 2011 18:48

Vofflor, Gud så gott! Bestämde för nåt år sedan att aldrig mera äta det pga blodsockret stegrade så, men men, så klart, någon gång. Jag har ett dubbeljärn sedan gammalt, superbra!. Ja detta med väder och värk, just här är det inte mycket bättre faktist. Då är Kanarieöarna bättre. Fast så klart, vi har mera bra dagar här vädermässigt än ni har hemma med kylan.

http://farna.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

18 februari 2011 19:06

JAAA1 Tänkte jag, Änglatrumpet! Men så kollar jag runt och vet ej ändå, knoppen stämmer ej. Eller kan de se annorlunda ut på olika sorter. Storlek mm stämmer perfekt ju.. Men knoppen, tänk dig en uppblåst tom ballong, större och lite skrynklig och nästan oval

http://farna.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 februari 2011 21:48

Vilket sammanträffande, jag stekte våfflor i dag och det var 8 mån sedan det skedde, då LCHF förståss, älskar våfflor, har också ett "Åviken dubbelt", kanonbra och snabbt.

Räkpajen är så god, äter mig fördärvad när jag har den på bordet, har utökat den lite med både sparris och ägghalvor.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

19 februari 2011 18:23

Jag har ett svar till på blomman. Han säger att det är en klätterväxt som BARA finns i Puerto de Mogan på Gran Canaria, men han minns ej namnet. Han ska forska i det skrev han.
Ja få se hur detta blir då. Välkommen föresten i forumet, skriv gärna en liten enkel presentation.
Jag har tagit några flera kort, ska straxt klämma in dom längst ner i bloggen

http://farna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards