~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Haft matgäster idag......

Av Cina - 19 februari 2011 18:49

Ja idag har vi haft matgäster.

Och jag bjöd på denna kalla räkpaj.

  

Och så hade jag sallad och rostat bröd till.

Efterätten var mangomousse.

Men jag glömde att fota den men det får ni stå ut med.


Dessa fina tulpaner köpte jag igår på ICA MAXI.

  

Tycker dom är såååå vackra.


Usch det är just nu -17 grader ute i skrivande stund.

Kommer säkert att krypa ner under -20 i natt.

Fyfasiken va jag är trött på denna hemska kyla  

Fast jag vet att det finns dom som har det kallare.

Men det hjälps ju inte eller hur........


Ja vann en liten slant på travet ida oxå.

Man kanske är inne i ett stimm av tur.  

Kanske kan storkovan oxå komma man vet ju aldrig.


Ja dett får bli mitt inlägg för dagen.


Ha en fortsatt fin lördagskväll  


 
 
gerty

gerty

19 februari 2011 19:07

Du har nog hamnat i ett stim kul så långe det varar, den pajen är ju bara så god, fina blommor

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

19 februari 2011 19:33

Bara att gratulera.Själv hade jag 3 rätt,dåligt!Ja räkpajen är jättegod,brukar få den hos en svägerska.Nyss sett väderleken,ser ut att vara ner mot 20-strecket när jag ska till jobbet...fy tusan. Ger istället VARMA kramar/Karin


 
Ruth

Ruth

19 februari 2011 19:54

Det räcker att titta på denna paj så flödar saliven i munen, så jäkla god.
Kyligt här också men inte så kyligt ännu som hos dig -9,7 * kom precis in har varit ute med hundarna en stund, det ligger alltid på min lott att rasta dom.
Ha en fin kväll i soffan framför TVn.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

19 februari 2011 20:57

Synd man inte har ugn här. Fast kanske tur, annars hade det varit risk för ett nattamål. Kul med vinsten, hoppas det håller i sig, bhrukar det inte för mig, hi hi, har bara vunnit 3 ggr i mitt liv och det dyraste var ett voffeljärn.
Ja, nu har jag promenerat för att sniffa på blomman och den var totalt doftfri. Så du tror inte det är Änglatrumpet då, undrar om jag får namn på den någon gång. Bosätter jag mig någon gång här nere så ska jag HA en sån i trädgården, absolut! (jo vi spånar lite nu avslöjade jag det)

http://farna.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

19 februari 2011 21:12

Grattis till vinsten,själv fick jag 5 rätt på travet, jag som aldrig brukar spela.Pajen ser jätte god ut.Visst är man less på kylan, i denna stund är det minus 21,7 Ha en bra kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

19 februari 2011 23:41

Pajen såg riktigt smarrig ut,aldrig ätit men älska räkor! .. grattis till vinsten,du är en liten lyckogumma du minsann :) Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 februari 2011 06:27

Grattis till vinsten, du har nog hamnat i ett stim. Vad god och smarrig pajen ser ut, och den är ju god har gjort den än gång. Vackra tulpaner. jag är nog lika trött på kylan som dig.
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

20 februari 2011 10:19

Hej! Skrev fel i bloggen 5 rätt hade jag dottern 4 rätt.
Ha en bra dag trots kylan.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Lena S

Lena S

20 februari 2011 10:31

Grattis turgumma :-)
Håller tummarna för att storkovan trillar in snart.
Jag vann också häromdagen.75 kr på en trisslott:-)

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
irja

irja

20 februari 2011 16:45

Kära Cina.....
Ett stort grattis till dig.....
Pajen ser mycket tilltalande ut, bra lunchrätt, och konstigt nog räcker åt så många .....
Kylan har haft en mellan dag idag, bara -12 grader, och sol från en klarblå himmel, skön att få göra skogspromenaden i trollskogen, så skönt...Vi är nog många med dig som är less kylan, men den kommer att vara februarimånaden ut,,, inge större förändringar i väderfronten, så vi får hålla ut.....vad kan vi annat göra...
Ha en skön söndagseftermiddag,,, Kämpekram IA....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

20 februari 2011 18:06

vad gottigt du bjöd på och så vann du på travet också - grattis
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards