~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Cina - 20 februari 2011 15:02

Usch idag har jag verkligen ont i magen.

Känner mig som en uppsvälld...ja gud vet vad.

Men jag har ju verkligen en krånglig mage.

Endera är det 15 ggr om dagen eller annars är det 15 dagar emellan

varje besök det är ingen ordning alls.

Vill tro att detta är av alla mediciner man äter.

Åhh vad jag önskar att jag skulle vara tablett fri.

Är ju en önskedröm bara.


*************************************

På förmiddagen var vi ut till Hälla en sväng.

Jag såg så söta bordslampor när jag var på

IKEA men min bror i veckan.

Så nu var vi ut och köpte dessa.

 

Mina som jag hade vid sidan om tv:n har gått

sönder eller sönder och sönder.

Det finns inte lampor att få tag på till dom.

Så nu fick det bli två av denna modell.

Och jag gick inte runt hela IKEA idag utan jag gick genom kassorna.

Gick ju hur snabbt som helst när man vet var dom finns.

Och det var bara det jag skulle ha.


Sedan var jag in på Maxi en liten sväng.

Köpte lite bröd till varma mackor till kvällen.

Tog ett varv på Kapp Ahl och Lindex oxå

men inte tusan hittade jag något att köpa.

Men jag var nog dåligt fokuserad eller 

annars var det väl så att jag inget skulle ha.


**************************************


Imorgon skall vi åka till Åsby Köttbod i Hallstahammar.

Ja måste dit och köpa råmjölk.

Så jag får göra kalvost/kalvdans

Min bror hade vart dit i fredags och köpt.

Och jag vart såååååå sugen på det.

Är säkert inget man äter idag.

Men jag vet att några gör det iallafall.

Hoppas bara att dom nu har så jag kan få köpa.

Skall tala om för er hur gott det var sedan.

MUMMS MUMMS

***************************************


  Kyla håller i sig och skall väl göra hela veckan.

Men sedan hoppas jag verkligen att det börjar vända.

För detta är då fasiken inget skönt.

Tråkig man är som bara klagar på vädret man blir aldrig nöjd.

Men men nu har jag gjort det för jag

verkligen OGILLAR vinter o kyla.


Jaja detta vart mitt inlägg för dagen idag.


Önskar alla en fortsatt fin söndag

och en bra kommande vecka.  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards