~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Cina - 25 februari 2011 16:39

Usch idag sov jag alldeles för länge.

Vaknade inte förrän 9:30 och jag var så trött

när jag vaknade så jag tänkte ligga kvar.

Blev verkligen förvånad att jag hade sovit så länge

jag brukar ju gå upp mellan kl 7:00 - 8:00 men inte idag.

Och när jag kom upp så snööööööade det och det var

bara -2,1 grader så det var ju ett plus.

Men detta snöande kan sluta nu.


****************************************

Hade tänkt ha kyckling idag men den låg ju i frysen

så den får vi ta imorgon.

Gick snabbare att tina köttfärs.

Så blir det när man sover för länge

och glömmer att ta fram på kvällen.

Det fick bli köttfärssås och bandspaggetti idag.

 

Det duger det med.

Är väl kanske ingen fredagsmiddag.

Men här bryr vi oss inte om vad det är för dag.


*********************************************

Ikväll blir det att kolla på Let´s Dance.  

Skall bli spännande och se vem som får åka hem idag.

Alexandra kan få åka hem idag tycker jag.

Jag håller på Frank Andersson o Tina Thörner.

Ja Figge kommer väl oxå vara med till slutet.

Så då kan man ju hoppas att det blir dom tre.


Nu önskar jag dig en fortsatt fin fredagskväll

med allt vad det innebär  

Av Cina - 25 februari 2011 12:07

Jag är med och tävlar om detta underbart fina halsband

hos Craft Facory.

 

Du kan oxå vara med och tävla om detta.

Om du går in HÄR

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards