~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Cina - 26 februari 2011 15:22

Usch fytusan vilken hemsk dag.

Idag såg jag att jag är väldigt cortison svullen i kinderna.

Och det vill jag inte vara så nu slutar jag med detta hemska piller.

Vill  inte se sjuk ut för alla vet ju att man blir svullen som en

meschelingubbe av cortison.

Jag vill inte se cancersjuk ut och att folk som inte vet

bättre tittar på en o viskar vilka kinder man har.

Ledsen är vad jag är och det är bara förnamnet.  

Skall det vara så här så kan man ju snart inte gå ut.

Tycker synd om alla som äter cortison skall ni veta.

Jag  kommer ihåg min granne Lena hur hon såg ut

innan hon gick bort.

Kommer även ihåg mamma.

Näääää finns det inget annat som hjälper för muskelreumatism tro.

Visst cortison är bra till mycket men inte roligt att äta FYFAN.

Jag kommer nu att trappa ner och ut med skiten.

VILL INTE SE UT SOM EN HAMSTER OM KINDERNA


********************************************

Idag blir det köttfärslimpa till mat det duger.

 

Blir köttfärs två dagar i rad men det gör inget.


Måste även få visa min JULROS den står sig ännu.

   

Ja vill inte kasta bort den ännu.

Tycker att den lyser upp i köksfönstret.


Dessa tulpaner köpte Håkan igår.

 

Jätte vacker röd färg på dom.


*****************************************

Ja igår tyckte jag att rätt par åkte ut ur Let´s Dance.

Nu skall det bli spännande och se vilka som går till finalen.

Jag hoppas på Frank Andersson och Tina Thörner.


Ingen  idag men töväder och lite regn som bestod

av is bitar på förmiddagen.


Ja detta var lite hur min dag vart hittills idag.

Ingen rolig dag alls.


Ha en fortsatt fin lördag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards