~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Cina - 5 mars 2011 10:57

Igår mot kvällningen ringde telefon och det var Johan

som ringde och frågade om vi var hemma.

Dom hade vart här och handlat och lilla Maja hade

blivit hungrig.

Så dom kom så lillskruttan fick lite mat i magen innan dom åkte hem.

Passade på att ta några foton när hon var här.

Var ju första gången hon hälsade på farmor och farfar.

KLICKBARA BILDER.

   


   

Maja är född 15-12-2010

Hon är nu en liten/stor stadig tjej och skrattar som bara den.

Hon kuttrar som en duva....=))

Ja detta är EN av våra TVÅ SOLSTRÅLAR.

FARMOR O FARFAR ÄLSKAR ER BÅDA   


*********************************************

  en skiner som bara den men det blåser hundan så kallt.

Men jag får vara inne idag för jag har inget att uträtta.


************************************************


Min sonhustru Sari jobbar ju på förlossningen här i Västerås.

Och på måndag kommer det en dockumentär om förlossningen

där hon jobbar på tv4.

EN UNGE I MINUTEN heter programet.

Hoppas ni tittar på det.

Och igår var det flera ur pesonalen som var upp

till Stockholm och träffade de som filmat

och klippt ihop programen.

Så avslutade dom em med att gå på

Let´s Dances genrep.

Och dessa foton fick jag av Sari som hon tagit.

Och jag ville visar er dom.

Alltså är fotona tagna av SARI.

        


Ja då vart det slut för allas favorit Figge igår.

Synd att han hade gjort sig illa tycker jag.

Men mina två favoriter är kvar o det är ju lite roligt.

Nästa som kan åka ut är Alexander Rybak.

Det ska väl inte vara en

norrman som ska vinna den Svenska Let´s Dance tycker jag.

Räcker att norrmännen tar hem GULD i skidor   

Ja men det är min åsikt o den står jag för.


Ja detta får bli mitt inlägg idag.


Önskar alla en fin lördag med allt vad det innebär.  





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards