~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Cina - 15 mars 2011 15:16

Ja då var detta möte med min chef och min handläggare på

medarbetarcenter avklarat.
Hade ju fått en ny handläggare där, är ju lite konstigt att inte

den förra hörde av sig och berättade det.

Eller att man fick ett brev om det.

Men jag frågade om de inte hade råd med ett frimärke.

Det är tur att jag har den chef jag har han har stöttat mig

i alla dessa 9 år jag vart hemma och GÖR FORTFARANDE.

Han är EN GULDKLIMP för mig.

Tänk om alla chefer vore som han.

Han känner mig utan o innan vi har ett speciellt

förhållande och en speciell "chargång".

Hon vart nog lite snopen att vi hade det.

Men iallafall så är det så att denna kvinna skall med mig

till AF/FK den 13/4 och det känns bra.

Skall försöka få med någon mer då hon tycket att

det var bra om vi var flera öron.

Med andra ord ett bra möte med mycket förståelse.

Tack U.. för att du finns och för allt stöd.


En    och fin dag idag +17,8 grader mot väggen på bakisdan.

Ska nog ta ut en stol och sätta mig där någon dag

och fylla på energi.

Har vart lite myckt ett par dagar nu.


Den 8/4 skall Håkans pappa begravas.

Hotell m.m är beställt.

Så nu är allt fixat och klart.

Känns skönt att det gick så smidigt fast

hans pappa inte bodde här.

Allt gick att fixa med data, telefon och fax.



Ja detta får bli allt från mig för idag.

Jo just ja mitt öga känns lite lite bättre men långt ifrån bra.


Önskar alla en fortsatt fin tisdag   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards