~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Kall morgon ---- Solig dag

Av Cina - 30 mars 2011 16:56

Ja imorse vaknade jag vid 05:00 men låg till 06:00 och då gick jag upp.

Och då var det -6 grader kallt gräset var alldeles vitt.

Vad gjorde jag uppe så tidigt kanske ni tänker.

Men jag kunde inte somna om och sedan skulle jag på provtagning till 08:00.

Ja ville bli först och då måste man komma i tid.

Jag var först sedan kom det 10 till så hur länge de fick sitta det vet jag inte.

Efter det så åkte vi hem och åt frukost.

För att sedan bege oss ner på stan och fixa det sista till Håkan inför begravningen som är på fredag den 8/4 i Östersund.

Och det gick fort för jag visste vad han skulle ha så Håkan väntade i bilen.

Skönt att ha en som köper kläder åt en eller hur.


 lig dag idag men inte så många grader.

Men där det är lä är det ju varmt och gott.


Detta får bli mitt inlägg för idag!


Ha en fin onsdags em/kväll   

 
 
Ingen bild

Karin

30 mars 2011 17:33

Kösamhälle...man får nästan alltid vänta när man ska göra nåt ex.ta prover!!!Idag har vi "gamla" rävar varit utlånade till förra jobbet.Dom hade utbildning idag.Herrejösses det var sej likt efter nästan 4 år.Ibland står tiden still,som den tex gör med oss som aldrig blir äldre(!).Ha en bra kväll/kram

 
gerty

gerty

30 mars 2011 18:11

Vi har haft fint väder här idag, så våren kommer nog nu

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

30 mars 2011 18:14

ja kallt som tusan i morse.Men frampå dagen värmde solen fint utanför garaget, ett par timmar blev det nog och lite fika där blev det också. Allstå en härlig dag. Det brukar var en del att fixa med innan begravning. Ha de gott-

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

30 mars 2011 18:53

S¨åg att även du har följt Lindas blogg.Jag har följt den sen i höstas och det var en tillfällighet att jag började läsa den,men när jag fick se vem hennes man var började jag läsa.Lars är nämligen pappa till min sysslings barnbarn(Simon)så det var lite speciellt för mej på det viset.Han bodde här i Sandhem flera år ihop med mamman till Simon.

Ha en bra kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 mars 2011 21:09

det är inte dumt alls att ha någon som vet precis vad man behöver i klädväg :) fast det är väl bara karlar man kan göra så till
Sv: tack vännen
bästaste kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
irja

irja

31 mars 2011 00:35

Käraste vännen,,,
Vi behöver inte köa för provtagning i våran VC, man får en tid när man själv ringer och beställer, man kan ringa mellan klockan 08.15 till 16:30 och det är bättre det, ska man vara fastande då vill man ju ha så tidigt som möjligt om morgonen,,,,jag vill ta mina prover om morgonen, då är man ledig resten av dan....
Vissa kläder får nog A köpa själv,sånt som måste provas, efter han sista hjärtoperation gick han så mycket ner i vikt, så det var svårt med storlekar.....
Haade grejt vännen...
KramiZ IA....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

31 mars 2011 03:01

Skönt att få ha tagit proverna i "bra" tid,kan bli en himla jobbigt väntan annars... Här har vi haft sol hela dagen lång,och jag hoppas detta vårväder får stanna nu!
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 mars 2011 08:41

Det är alltid bra att ha någon som handlar kläder.
Vad skönt att du var först att få ta prover.
Även i morse så hade vi kallt
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards