~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Solig och fin dag....

Av Cina - 31 mars 2011 16:28

Kalla nätter och  liga dagar det är härligt.

Men just nu har solen gått i moln och kommer säkert inte fram något mer idag.

Kanske kommer det regn som dom lovat.

Idag var vi ut på Maxi och handlade lite.

Och jag var tvungen att gå på toa 2 ggr så jag är inte alls bra i min mage.

Min rygg gör så jävla ont så jag fick hänga på kundvagnen.

Fast nu är handlingen gjord för denna gång.

Annars har inget hänt här hos mig.

Så jag har inte så mycket att skriva om idag.


Imorgon är min Dr tillbaks så jag skall beställa en tid till henne.

Eller jag förstår att hon kommer nog att ringa ganska så omgående.

Vet ej provsvaren än.


Ja detta fär allt bli mitt inlägg för idag.

Tråkigt när jag inte har något att skriva om.


Men önskar er en fortsatt fin torsdag  



 
 
ansepanse

ansepanse

31 mars 2011 17:49

stackars dig som har ont i magen, hoppas att du får den hjälp du behöver nu när din doktor kommit tillbaka
ha en fin kväll vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

31 mars 2011 18:37

ja jag säger det igen inte roligt med en krångelmage kunde ju inte vara maginfluensa då inte,kanske bäst att koll upp vad som felas,och ryggen är det inte heller trevligt att ha ont i.
Händer inte så mycket hos mig heller att skriva om men de är som de är med det. Ha de gott iallafall.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

31 mars 2011 19:34

Äter nu någon ny medecin som ger snurr i magen ? tycker det skulle gett med sig nu, dagarna börjar bli många, glöm inte att dricka mycket. Krya på dig vännen !
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

31 mars 2011 20:58

Hej där vännen!

VAd fattas dej med magen då,elelr fattas,problemet kan gärna fattas dej,,men vet du orsaken?
Stackars,när magen ej är ok,så mår ju hela kroppastollen dåligt på ett sätt
Men handlat har ni gjort,skönt när det är fixat,,
Sen ryggont på det,tänker på dej,vet d blir tufft när fler saker plågar en,,

Ja,här har det regnat,större delen av eftermiddagen,men det tar på den lilla snö som ligger här o var,,

Önskar dej det bästa som går,,kramen vännen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

1 april 2011 06:57

Hoppas att du får tid hos läkaren snart med din mage. Här började det regna i går kväll och har även regnat i natt
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards