~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Cina - 1 april 2011 18:20

Ja idag är det 1 april och min älskade man fyller år.

Inget jämt bara ojämt.

Även min blogg vän Monica fyller år.

Och uppfödaren till min Cromiz fyller oxå idag.

Sofia heter hon.

  GRATTIS TILL ER ALLA TRE 


Dessa fina tulpaner köpte jag igår.

Tycker nästan de ser ut som rosor.

KLICKBARA

   


Vad har jag pysslat med idag då.

Ja skulle baka skurna pepparkakor idag men det vart något fel

med degen så jag skall göra ny imorgon.

Min bror fyller ju 45 år på onsdag så jag tänkte han skulle få

en sats, ja förutom sin present så klart.

Sedan vart det en snabbis till Köping fram och åter.

Och så hämtade vi Sanna på dagiset och körde hem henne.

Håkan frågade Sanna om det vart bra på dagis idag

Sanna svarar: Det heter inte dagis det heter FÖRSKOLA.

Ja hon kan den lilla spjuvern.....=))


Vädret är grått, regnigt och trist.

Hoppas på sol imorgon.


Ja detta får bli mitt inlägg för idag!


Ha en fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards