~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Cina - 7 april 2011 15:42

Ja nu är ni nyfikna på svaret eller hur.

Hade jag haft råd så skulle jag köpt en onepiece för det är han

mer än väl VÄRD.

Men nu vart det detta istället för jag visste att han/dom hade

dåligt med PÅSLAKARN

   

Och han vill ha MJUKA och då menar jag MJUKA.

Expediten lovade att det skulle dom vara.

O nu vet jag att dom vart godkända oxå.

Var en trevlig em/kväll vart bjudna på gillad korv med tillbehör.

Och sedan hade Fredrik gjort CHOKLADTÅRTA som bara är såååå goood.


Tog bara foton på Lilla Maja

       

Hon är en liten spykråka som ni ser.......

Hon sitter i TVKÄNDISENS SARIS knä.

Ja Sari har ni sett på TV i programmet

EN UNGE I MINUTEN.

Hon är min sonhustru och jobbar på förlossningen.

Och "mamma" till Lilla Sanna.


Sedan vill jag även visa vilka kanon foton Sari

har tagit på Lilla Sanna.

     

EN  BLIVANDE MODELL kanske......=))


**********************************************


Imorse åkte Håkan och hans syster och man upp till

Östersund för att begrava min svärfar imorgon.

Ni kanske tycker att det är konstigt att jag inte är med.

Men dels har vi ingen kattvakt och sedan skulle jag

inte kunna sitta i bilen i så många timmar som det tar.

Och så började min mage igen imorse vid 6-tiden.

Så jag är glad att jag är hemma o nära toan.

Så dom kommer hem på lördag igen.

Dom ska sova på hotell i Östersund.


*********************************************

Fick lite fikagäster idag.

Det var Sanna och Sari som ville ha fika.

Och jag fick så fina ROSA ROSOR  av Sanna.

Skall fota dom så ni får se dom imorgon.


Det blåser fanisken storm här.

Är så rädd att altantaket skall blåsa sönder nu

när ja e ensam hemma.

GUUUUD vad gör jag då!!!!!?????

Men  skiner ju mest hela tiden.

Fast jus nu gick den i moln.


Ja detta får bli mitt inlägg för idag!

Ha en fin torsdags em/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards