~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Cina - 8 april 2011 14:14

Ja nu har dom haft begravning för min svärfar Evert.

Håkan ringde hem precis nu.

Det var jobbigt tyckte han.

Dom hade fått god mat efteråt.

Stekt lax med potatis, kall sås och sallad o bröd.

Sedan kaffe och tårta.

Dom var ju inte så många efter som dom ville bara ha

det inom familjen.

Tror dom var 7 med pästen.

Det var 3 cm nysnö imorse när dom vaknade där uppe.

Och det var snöyra men efter dom ätit frukost hade

det slutat snöa.

Men som tur var hade det smält tills dom skulle till kyrkan kl 11:00

Känns skönt att det är över iallafall.


***********************************************


Tänkte visa er Rosorna jag fick av Sanna igår.

KLICKBARA BILDER

   


Mina tulpaner jag köpte förra veckan ser ut så här idag.

   

Visst tusan är dom fina fast dom börjar vissna lite.


Lite VÅR BLOMMOR i min rabatt.

   

Härligt för nu är det VÅR iallafall.....=))


Sole på förmiddagen och ingen blåst.

Nu ingen sol och blåst.

Usch jag gillar inte denna blåst så värst mycket!

Men hoppas solen kommer åter om inte idag så kanske imorgon.


Önskar alla en fortsatt fin fredag em/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards