~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Cina - 17 april 2011 16:12

Idag så har vi klippt rosor och fixat lite ut i den mån vi orkar.

Önskade att jag hade en trädgårdsmästare när orken tar slut.

Men det ha man ju inte, men nu är det fixat.

Tur att man ej har sååååååååå stort.

Har även satt ut alla figurer i trädgården.

Börjat fixa lite på altanen.

Tills dom nya möblerna kommer.

Skall sätta upp uteväv på en mellanskillnad mot grannen.

Vi har just nu plast där och den får sitta kvar under.

Det blåser o regnar alltid från de hållet.

Dom hade uteväv för 89:- metern på Nissen.

Så det blir nog bra hoppas jag.

Skall visa foton sedan när det är klart.


Strålande  hela dagen underbart härligt.


Nu skall här lagas lite mat.

Det blir bacongratäng idag.


Önskar alla en fortsatt fin söndag.  


Den som inte fått min Påskhälsning och

vill ha den på sin blogg får maila min på

cina52@gmail.com



 

Ja du Karin inte så långt kvar....hahahahaaaaaa





Av Cina - 17 april 2011 08:44

Här kommer mitt Påskkort till Er alla.



Mina Påskkort från mina bloggvänner.

       Tack Astrid


  Tack Ruth


  Tack Kerstin


 

Tack Lillis

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards