~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Cina - 19 april 2011 20:40

Ja så då var jag hemma igen.

En liten mysig utflykt har Marcus och jag gjort.

Underbart väder har vi haft på vår lilla tripp.

God mat och en massa berusade pensionärer

har vi sett.

Det var 2500 personer o det mästa var pensionärer

och det säger att ungdomen bär sig illa åt när

dom är berusade men fyfan då är pensionärerna värre.

Ja herre gud säger jag bara.

Men vi hade trevlig och många gos skratt fick vi.

Nu skall jag snart hoppa i säng för imorgon skall

vi handla på morgonen sedan ska jag till Nissen

o köpa tyg till altanen.

Allt å altanen ska plockas bort o det ska skuras o göras rent.

Innan de nya möblerna skall in på torsdag.

Skall lägga in silla o göra en skinka m.m till påsk.

Ja hujeda mig nu är det mycket som ska fixas.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards